Mokrad Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Siema! Jak brzmi kod gdy nastepuje np. vk_up czyli skok zeby zmienil sie nie na sprite tylko na obiekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Zajrzyj do tej je***ej dokumentacji, instance_change(object, 0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 GML if(keyboard_check_pressed(vk_up)) { vspeed-=3 instance_change(obj_mariojump,0) } G*wno dało! EDIT: Juz tak mialem. I nie dzialalo. Dlatego sie pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 A gdzie masz ten kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 w Evencie Press <up> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 To po co dajesz if'a??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 O cholera. Poszlo ale mialem efekt LEĆ ADAM LEĆ xD. Nie wyladowal Mi xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Może jeszcze zrobić to tak GML instance_create(x,y,o_player_skok) instance_destroy() a tamtemu w Create dać GML vspeed=-7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Bedziom! Dobrze! Mówiłem że będą z ciebie ludzie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Bedziom! Dobrze! Mówiłem że będą z ciebie ludzie! Dziękuję :) Mój sposób jest o tyle lepszy, że przy samym instance_change nie zostaje wykonany Create obiektu, w jaki się zmieniamy. A przy moim sposobie - jak widać - jest tworzona nowa instancja której Create się wykonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 A tego nie wiedziałem. ;) Nie wpadł bym na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 hohohoho Bedziom zawstydził kt1117 :D Musiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się