Elevator Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 no wiec tak, mam w grze w ustawieniach button glosnosc, chcialbym zeby mozna nim bylo regulowac glosnosc wszystkich dzwiekow (i muzyki w tle) jednoczesnie ale nie wiem jak to zrobic jakies proste rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 sound_global_volume(0-1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 nie działa mi to var result;result=show_menu("0|1",-1) { if (result=0) then sound_global_volume(0) if (result=1) then sound_global_volume(1) } co klikne muza i tak leci z ta samą glosnoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Spróbuj tak GML switch(show_menu('0|1',-1)) { case 0: { sound_global_volume(0) break; } case 1: { sound_global_volume(1) break; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 to samo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Może gdzieś w kodzie zmieniasz z powrotem głośność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 nie zeby sprawdzic zrobilem nowa grę tylko z muzyka i ten kod tez nie dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 omg Nauczcie się czytać dokumentację, jak wół stoi: These functions do not work for files that play through the media player (like mp3 files) A wasz kod można skrócić: GML sound_global_volume(get_integer("Głośność (od 0 do 100)",100)/100) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 omg Nauczcie się czytać dokumentację, jak wół stoi: A wasz kod można skrócić: GML sound_global_volume(get_integer("Głośność (od 0 do 100)",100)/100) o dzieki, przekonwertowalem mp3 na wav, ma teraz 40mb ale dziala :> tylko jedno pytanie, majac to do 100 ustawione to normalnie gra muzyka od 70 do 100, ew 60 ale to juz trzeszczy i nic nie slychac.. a ponizej 60 kompletnie nic tez tak macie? da sie to jakos naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Jeśli chcesz mieć w grze muzykę, to GM-owe funkcje właściwie odpadają, jako że nie dają praktycznie żadnej kontroli nad nią. Ściągnij jakiegoś DLL-a, np. XeAudiere (wrapper do Audiere). Można kontrolować głośność, obsługuje wszystkie popularne formaty, no i najważniejsze - zmniejsza zużycie pamięci dzięki streamingowi. Przechowywanie muzyki w formacie WAV mija się z celem i jest trochę bez sensu : D Z tym trzeszczącym dźwiękiem, to nie wiem, co to może być. Nigdy mi się to nie zdarzyło. To tylko tak z tym 40MB plikiem? : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się