Skocz do zawartości

glosnosc


Elevator

Rekomendowane odpowiedzi

omg

 

Nauczcie się czytać dokumentację, jak wół stoi:

These functions do not work for files that play through the media player (like mp3 files)

 

A wasz kod można skrócić:

GML
sound_global_volume(get_integer("Głośność (od 0 do 100)",100)/100)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg

 

Nauczcie się czytać dokumentację, jak wół stoi:

 

 

A wasz kod można skrócić:

GML
sound_global_volume(get_integer("Głośność (od 0 do 100)",100)/100)

 

o dzieki, przekonwertowalem mp3 na wav, ma teraz 40mb ale dziala :>

tylko jedno pytanie, majac to do 100 ustawione to normalnie gra muzyka od 70 do 100, ew 60 ale to juz trzeszczy i nic nie slychac.. a ponizej 60 kompletnie nic

tez tak macie? da sie to jakos naprawic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz mieć w grze muzykę, to GM-owe funkcje właściwie odpadają, jako że nie dają praktycznie żadnej kontroli nad nią. Ściągnij jakiegoś DLL-a, np. XeAudiere (wrapper do Audiere). Można kontrolować głośność, obsługuje wszystkie popularne formaty, no i najważniejsze - zmniejsza zużycie pamięci dzięki streamingowi.

 

Przechowywanie muzyki w formacie WAV mija się z celem i jest trochę bez sensu : D

 

Z tym trzeszczącym dźwiękiem, to nie wiem, co to może być. Nigdy mi się to nie zdarzyło. To tylko tak z tym 40MB plikiem? : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...