Skocz do zawartości

Odwrotność liczby


Compi

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi ci o odwotną liczbę to:

GML
direction=1-point_direction(x,y,bla.x,bla.y)

ale jeśli chodzi ci o odwrotny kierunek to:

GML
direction=point_direction(x,y,bla.x,bla.y)-180

GML
direction=point_direction(bla.x,bla.y,x,y)

któryś z tych powinien ci pasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mama przykładowo kod:

 

GML
direction=point_direction(x,y,bla.x,bla.y)

 

I chcę uzyskać odwrotność tej liczby, to co mam zrobić?

Jeśli chodzi ci o odwotną liczbę to:

GML
direction=1-point_direction(x,y,bla.x,bla.y)

ale jeśli chodzi ci o odwrotny kierunek to:

GML
direction=point_direction(x,y,bla.x,bla.y)-180

GML
direction=point_direction(bla.x,bla.y,x,y)

któryś z tych powinien ci pasować

Karne K***sy za debilizm dostajecie obydwoje!

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_odwrotna

 

x = 1 / y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...