Nirvan Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Zrobiłem w grze naskakiwanie na platformę od dołu sposobem solid = player.y <= y ale wtedy inne obiekty poruszające się na platformach które są nade mną spadają. Jak ustwaić żeby dany obiekt był solidem/nie był solidem tylko dla jednego obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Października 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Powinno być tak, że jak player dotyka od góry obiektu solid, to jego prędkość pionowa (vertical) = 0, a jak od spodu (zatem y < other.y), to wtedy nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ale przecież gdy obiekt ma kolizję z solidem to nie może się nic nie stać, utkwi w nim albo zatrzyma się dotykając głową od spodu i gdy vspeed wzrosnie to zacznie spadac. Chcę też zrobić takie schodzenie na niższą platformę (jak w contrze), to wtedy tez musi być solidem/niesolidem tylko dla jednego obiektu bo platforma przez którą zacznę spadać nie będzie też solidem dla innych obiektów które po niej idą podczas gdy będę schodził z niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 nie możesz nie dawać solida poprostu? i w kolizji move_contact_all(270,vspeed)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Właśnie chciałbym nie dawać solida :P ale to move_contact_all jakoś mi nie działa, obiekt przeleciał przez platformę jakby jej nie dotknął ;p edit: ok coś kombinuje, zauwazylem ze musze wszystkie place free pozmieniać ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się