Skocz do zawartości

Zablokowane Pobieranie obrazu jako sprite


ZyperPL

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Mam małe pytanko.

Jak używać funkcji sprite_add_from_screen i sprite_create_from_screen?

Próbowałem na różne sposoby i nie wiem jak sobie z tym poradzić.

 

Chciałbym zrobić takie coś:

GML
if !sprite_exists(map0_0) && room=room0_0

{

player1.visible=0 //zeby nie zrobilo zdjecia gracza

sprite_add_from_screen //robi zdjecie rooma

} else player1.visible=1

 

a potem w drawie rysuje zmniejszony ten sprite, tak się tak zrobić?

Ważne jest żeby sprite działał poza roomem, tzn. w jednym roomie robię sprita a w drugim on nie znika :P

 

Proszę o w miarę szybką pomoc ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak:

Tą komendę używamy i tak po prostu tworzy się sprite? Czy musimy mieć jakiś inny o tej nazwie. Bo pokazuje mi, że nie ma takiej wartości (map0).

Dobra, wpisuje tak:

sprite_add_from_screen(map0,0,0,640,480,320,240).

 

O co to chodzi?

 

 

EDIT!!!

 

map0=sprite_create_from_screen(0,0,640,480,0,0,320,240)

sprite_add_from_screen(map0,0,0,640,480,0,0)

Próbowałem się bawić tak, ale jest czarny ekran :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...