Skocz do zawartości

Zacinająca się gra


m97

Rekomendowane odpowiedzi

zmniejszyć ilość obiektów, lub ciał kolizyjnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

funkcja instance_deactive deaktywuje wybrane obiekty. Można ją wykorzystać np. tak:

 

robisz obiekt deactiver i w step mu dajesz:

 

//dla tych, ktorzay chcieli mnie wyzywac za ten sposob, dopiero przy wysylaniu posta kapłem się, że nie będzie działąć :)

 

instance_deactive_all(1);

instance_active_region(view_xview,view_yview,view_wview,view_hview,false,true);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up, no tak :) To tylko jeden ze sposobów optymalizacji. Chociaż zawsze się zastanawiałem, czy jakbym miał room np.5000x5000 i w nim jakiś dom w TD(ściany, jakieś tam obiekty rupieci) to czy bardzie by się opłacało deaktywować je(to też trochę musi zająć, tak co stepa), czy niech już sobie stoją i w sumie nic nie robią?

 

@up: instance_deactivate_all(1)

 

ok, mój błąd, myślałem, że ten argument brzmi: "Deaktywować też Ciebie?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...