Skocz do zawartości

Zmiana wymiarów objektu 3D


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Witam!

 

Tak jak w temacie. Chodzi o to, że w mojej grze 3D mają być proste postacie przedstawione jako prostokąty. Chcę zrobić dla nich animacje chodzenia. Ma to wyglądać tak, że normalnie kod na postać to:

 

GML
d3d_draw_block(x-4,y-4,0,x+4,y+4,25,background_get_texture(on_tex),1,1);

 

i chcę, by po dajmy na to 3/10 sekundy zmieniłyby się wymiary objektu na:

 

GML
d3d_draw_block(x-4,y-4,0,x+4,y+4,20,background_get_texture(on_tex),1,1);

 

Proszę bardzo o odpowiedź. Jestem noga w tym całym GML. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...