Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Witam! Tak jak w temacie. Chodzi o to, że w mojej grze 3D mają być proste postacie przedstawione jako prostokąty. Chcę zrobić dla nich animacje chodzenia. Ma to wyglądać tak, że normalnie kod na postać to: GML d3d_draw_block(x-4,y-4,0,x+4,y+4,25,background_get_texture(on_tex),1,1); i chcę, by po dajmy na to 3/10 sekundy zmieniłyby się wymiary objektu na: GML d3d_draw_block(x-4,y-4,0,x+4,y+4,20,background_get_texture(on_tex),1,1); Proszę bardzo o odpowiedź. Jestem noga w tym całym GML. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Create GML wys = 20; alarm[0] = room_speed*0.3 Alarm 0 GML wys = 25 Draw GML d3d_draw_block(x-4,y-4,0,x+4,y+4,wys,background_get_texture(on_tex),1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Create GML wys = 20; alarm[0] = room_speed*0.3 Alarm 0 GML wys = 25 Draw GML d3d_draw_block(x-4,y-4,0,x+4,y+4,wys,background_get_texture(on_tex),1,1) Trochę niedokładny ten kod. W Alarm0 wstaw: GML if(wys == 20) wys = 25; else if(wys == 25) wys = 20; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się