blackmaul Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam mam pewien problem. Robie pewna gre i zaczalem od zrobienia menu do niej. Ale po stworzeniu 1 klawisza niewiem czy warto kontynuowac. Chodzi o to ze gdy najezdzamy kursorem na klawisz New on powinien sie rozjasnic, a gdy zjedziemy to wroci do normy. Albo gdy go nacisniemy to zrobi sie ciemny a gdy puscimy to stanie sie normalny. Zapisalem gre jako plik *.exe ale w to na razie nie da sie grac jedynie samo menu ;) MOzecie wyjasnic mi dlaczego tak sie dzieje ze menu chodzi wolno? http://www.gmclan.org/up1072.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Nie chce mi się wypakować... EDIT: Już ok. EDIT2: Musiałeś coś pokręcić w kodzie, daj lepiej plik edytowalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 A wiec? EDIT P.S wszystko zrobilem na klockach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Więc daj kod źródłowy, bo to musi być błąd w kodzie :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Ok kod zrodlowy: http://www.gmclan.org/up1072.html hehe a raczej klocek zrodlowy :P (nie uzywam gml) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 To wina tła, ponieważ dałeś wielkość jednego piksela, wskutek czego program musi wyrysowywać cały czas około 300 tysięcy kopii tła obok siebie aby pokryć całą planszę. Mogłeś już dać tło 64x64 (wtedy program będzie rysował tylko 75 kopii czyli 5000 razy mniej!) albo w ogóle je wywalić i tylko zmienić w roomie kolor podkładu na czarny. Krótko mówiąc katastrofalny błąd. :] (Pamiętaj, że tło w GM nie jest domyślnie rozciągane, tylko układane kafelkowo) Poza tym powinieneś zrobić tylko jeden sprite guzika z trzema klatkami. W create byś dał image_speed=0, żeby animacja nie leciała. A potem kolidując z myszką byś zmieniał tylko image_index (wyświetlaną klatkę animacji). Nie lepiej tak? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Hehe katastrofalny blad :P Juz poprawiam :D Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się