Skocz do zawartości

Bot do minecrafta


Rekomendowane odpowiedzi

Robię drobnego bota do minecrafta na własny użytek, nieistotne co on robi, podam tu tylko jeden element który mi nie działa i liczę na pomoc:

 

GML
keyboard_key_press(ord("1"))

 

Czemu gdy zrzucam okno bota na dół i włączam minecrafta to przy wywołaniu tego keyboard_key_press(ord("1")) broń w minecrafcie nie zmienia się? Czy jest to możliwe, czy po prostu ja mam błąd w kodzie i się nie wywołuje? Bo zawsze jak wciskam Ctrl + W (uruchomienie bota) to zmienia się broń na 2 a potem już w ogóle sie nie chce zmieniać

 

edit: już wiem, ja robie źle zaraz spróbuje naprawić i powiem czy bedzie działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam zielonego pojęcia jak operować na zmiennych w minecrafcie to dla mnie za wysoki level xd

 

keyboard_key_press(key) Simulates a press of the key with the indicated keycode.

keyboard_key_release(key) Simulates a release of the key with the indicated

 

czyli trzeba użyć też release, albo samego release

 

e: bo ja chce tylko zrobić coś takiego że: zmień broń na 1, postaw klocek, zmień broń na 2, rozwal klocek i tak w kółko macieju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam zielonego pojęcia jak operować na zmiennych w minecrafcie to dla mnie za wysoki level xd

 

 

 

czyli trzeba użyć też release, albo samego release

keyboard_key_release - wtedy nie jest wciśnięty to tyle....

Niewiem, więc w czym to ci pomoże.

EDIT:No cóż do twojego edita, to tyle ci powiem:

W Evencie Create inicjujesz zmienną

GML
nazwazmiennej=false // zmienna= nieprawdzie</span>

 

kiedy ma być wciśnięty klawisz, to zamiast keyboard_key_press, dajesz nazwazmiennej=true

potem:

GML
if nazwazmiennej=true

{

//zmienia bron, oto cala logika zmiennych - to przyklad tylko z true i false a jest kilka możliwości.

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może poradź jak operować na tych zmiennych (zapewne jakiś dll) i jak wytropić która zmienna jest od kopania czy też zmiany broni?

 

edit: key release załatwiło sprawę, ale chętnie się dowiem jak zrobić na zmiennych

W moim edicie na górze, masz przykład jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DarkTeam tyle to każdy głupi wie

 

GML
if keyboard_check_direct(vk_control) && keyboard_check_direct(ord("W")) && actallow=1

{

actallow=0;

alarm[2]=actwait;

if active

{

sound_play(snStop);

active=0;

ReleaseLeft();

}

else

{

sound_play(snStart);

active=1;

level=1;

made=1;

}

}

if !active exit;

 

switch(level)

{

case 1:

if made=0 break;

made=0;

sound_play(snLev);

keyboard_key_press(ord('1'));

keyboard_key_release(ord('1'));

alarm[0]=5;

break;

case 2:

if made=0 break;

made=0;

sound_play(snLev);

SimRight();

alarm[0]=place_time;

break;

case 3:

if made=0 break;

made=0;

sound_play(snLev);

keyboard_key_press(ord('2'));

keyboard_key_release(ord('2'));

alarm[0]=5;

break;

case 4:

if made=0 break;

made=0;

sound_play(snLev);

PressLeft();

alarm[0]=wood_time;

break;

case 5:

if made=0 break;

made=0;

sound_play(snLev);

ReleaseLeft();

alarm[0]=5;

break;

}

tu mój kod ze step jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dark nie wiem w czym Twój kod pomoże :) Koledze chodziło o to, żeby kodowo wywołać w systemie symulacje wcisniecia przycisku. Czyli ma w step np. wcisnij_key(mb_left) i ma zminilizowane okienko. I gra np. w minecrafta i cały czas postac robi to co sie dzieje jak wcisniesz myszke(nie wiem nie grałem :D)

 

E: albo i nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...