Alternative Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Robię drobnego bota do minecrafta na własny użytek, nieistotne co on robi, podam tu tylko jeden element który mi nie działa i liczę na pomoc: GML keyboard_key_press(ord("1")) Czemu gdy zrzucam okno bota na dół i włączam minecrafta to przy wywołaniu tego keyboard_key_press(ord("1")) broń w minecrafcie nie zmienia się? Czy jest to możliwe, czy po prostu ja mam błąd w kodzie i się nie wywołuje? Bo zawsze jak wciskam Ctrl + W (uruchomienie bota) to zmienia się broń na 2 a potem już w ogóle sie nie chce zmieniać edit: już wiem, ja robie źle zaraz spróbuje naprawić i powiem czy bedzie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 W GM nie da się symulować wciskania przycisków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revusek Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 To po jakiego grzyba w gm ta funkcja? GML keyboard_key_press(key) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Może ona symuluje tylko w okienku gml? To ściągne dlla edit: nie ma dlla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Po jakiego grzyba symulować wciskanie przycisku? To nie możesz zrobić tego na zmiennych? Potem jakby gracz wcisnął przycisk z klawy to by to się odpalało(spełniłby się warunek itd.) Tak trudno operować na zmiennych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 nie mam zielonego pojęcia jak operować na zmiennych w minecrafcie to dla mnie za wysoki level xd keyboard_key_press(key) Simulates a press of the key with the indicated keycode. keyboard_key_release(key) Simulates a release of the key with the indicated czyli trzeba użyć też release, albo samego release e: bo ja chce tylko zrobić coś takiego że: zmień broń na 1, postaw klocek, zmień broń na 2, rozwal klocek i tak w kółko macieju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 nie mam zielonego pojęcia jak operować na zmiennych w minecrafcie to dla mnie za wysoki level xd czyli trzeba użyć też release, albo samego release keyboard_key_release - wtedy nie jest wciśnięty to tyle.... Niewiem, więc w czym to ci pomoże. EDIT:No cóż do twojego edita, to tyle ci powiem: W Evencie Create inicjujesz zmienną GML nazwazmiennej=false // zmienna= nieprawdzie</span> kiedy ma być wciśnięty klawisz, to zamiast keyboard_key_press, dajesz nazwazmiennej=true potem: GML if nazwazmiennej=true { //zmienia bron, oto cala logika zmiennych - to przyklad tylko z true i false a jest kilka możliwości. } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Te funkcje nie symulują wciśnięcia klawiszy poza oknem GMa, one służą jedynie by zasymulować wciśnięcie przycisku w oknie GMa. Przydatne jak się chce zrobić obsługę pada do gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 to może poradź jak operować na tych zmiennych (zapewne jakiś dll) i jak wytropić która zmienna jest od kopania czy też zmiany broni? edit: key release załatwiło sprawę, ale chętnie się dowiem jak zrobić na zmiennych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 pobaw się z dllami tego typu: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=392272 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 to może poradź jak operować na tych zmiennych (zapewne jakiś dll) i jak wytropić która zmienna jest od kopania czy też zmiany broni? edit: key release załatwiło sprawę, ale chętnie się dowiem jak zrobić na zmiennych W moim edicie na górze, masz przykład jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 DarkTeam tyle to każdy głupi wie GML if keyboard_check_direct(vk_control) && keyboard_check_direct(ord("W")) && actallow=1 { actallow=0; alarm[2]=actwait; if active { sound_play(snStop); active=0; ReleaseLeft(); } else { sound_play(snStart); active=1; level=1; made=1; } } if !active exit; switch(level) { case 1: if made=0 break; made=0; sound_play(snLev); keyboard_key_press(ord('1')); keyboard_key_release(ord('1')); alarm[0]=5; break; case 2: if made=0 break; made=0; sound_play(snLev); SimRight(); alarm[0]=place_time; break; case 3: if made=0 break; made=0; sound_play(snLev); keyboard_key_press(ord('2')); keyboard_key_release(ord('2')); alarm[0]=5; break; case 4: if made=0 break; made=0; sound_play(snLev); PressLeft(); alarm[0]=wood_time; break; case 5: if made=0 break; made=0; sound_play(snLev); ReleaseLeft(); alarm[0]=5; break; } tu mój kod ze step jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Dark nie wiem w czym Twój kod pomoże :) Koledze chodziło o to, żeby kodowo wywołać w systemie symulacje wcisniecia przycisku. Czyli ma w step np. wcisnij_key(mb_left) i ma zminilizowane okienko. I gra np. w minecrafta i cały czas postac robi to co sie dzieje jak wcisniesz myszke(nie wiem nie grałem :D) E: albo i nie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Dark w ogóle nie zrozumiał o co chodzi mazowi(? nie wiem jak to się odmiania). Jemu chodzi o integracje z inna aplikacją, w skrócie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 A sorka, myslałem o bocie w oknie gm'a*.W takim razie wycofuję się z tematu. DarkTeam tyle to każdy głupi wie A myślałeś, że operowanie zmiennymi to co to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Mozna w GM symulować klawisze ale okno nie może być zminimalizowane (chyba ze używasz dll do traya lub GMThreads) no i okno w którym chce się symulować musi mieć focus ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Dodam też, że do interakcji z GM'em musisz używać keyboard_check_direct() (np do włączenia wciskania, gdy nie ma focusa), dobrze też by po symulowaniu wciśnięcia klawisza symulować też jego puszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się