gol350 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 mam dwa obiekty black i color i trzeci obiekt gra bez sprita . jak zmienic obiekt klikajac na niego myszka. chodzi mi o to ,zeby po nacisnieciu lewego przycisku myszki obiekt color zmienial sie na obiekt black i na odwrot. umiem to zrobic tylko raz. uzywam funkcji instance_create i w global left pressed collision_point. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Naciśnięciu myszką na ten obiekt czy ogólnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 GML (global left pressed) with ( black ) { instance_create( x, y, color ); instance_destroy(); } with ( color ) { instance_create( x, y, black ); instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Naciśnięciu myszką na ten obiekt czy ogólnie ? po nacisnieciu myszka na obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 GML (global left pressed)with ( black ) { instance_create( x, y, color ); instance_destroy(); } with ( color ) { instance_create( x, y, black ); instance_destroy(); } po tym kodzie obiekt zmienia sie tylko raz ,za pierwszym przycisnieciem myszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się