Skocz do zawartości

odwracanie objektów w roomie


Rekomendowane odpowiedzi

ok

jeszcze jedno

GML
image_single = direction * image_number/360;

if (keyboard_check(vk_left))

direction+=5;

else

if (keyboard_check(vk_right))

direction-=5;

 

if (keyboard_check(vk_up) )

speed=3;

else

if (keyboard_check(vk_down) )

speed=-2;

else

speed=0;

 

jak tu dodać opcje place_free

mam nadzieje że wszyscy rozumią o co mi chodzi:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
image_single = direction * image_number/360;

if (keyboard_check(vk_left))

direction+=5;

else

if (keyboard_check(vk_right))

direction-=5;

 

if (keyboard_check(vk_up) ) && place_free(x+lengthdir_x(6,direction),y+lengthdir_y(16,direction))

speed=3;

else

if (keyboard_check(vk_down) ) && place_free(x-lengthdir_x(6,direction),y-lengthdir_y(16,direction))

speed=-2;

else

speed=0;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...