Fronia1996 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 jak odwracać objekty w roomie? chodzi mi o to że jak w grze top down np. wstawiamy krzesło to żeby nie trzeba było robić czterech objektów i czterech spritów jak się je da w eóznych pozycjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 image_angle? Sprecyzuj o co Ci chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 kiliknij PPM na postawiony obiekt, potem wybierz ostatnią opcję "creation code" i w nim wpisz kod obracania image_angle = kąt W edytorze nie będzie tego widać ale w grze będzie obrócone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 ppm usuwa dany objekt mam gm 8.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 ctrl+ppm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 aha działa a nie ma jakiejś łatwiejszej opcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A jaką ty chciałeś łatwiejszą opcje? Człowieku przedszkolak by to zakapował :o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Możesz ewentualnie zrobić to na place_free. np: if !place_free(x+1,y) image_angel=180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 przecież dopiero co pisałem że rozumiem ale tak żeby to szybciej szło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 if !place_free(x+1,y) image_angle=180 if !place_free(x-1,y) image_angle=0 if !place_free(x,y+1) image_angle=90 if !place_free(x,y-1) image_angle=270 @down: poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Boże, jakie angel? Angel to anioł. Chyba chodziło Ci o image_angle :P Edit: Angle to "kąt" jakby co :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 XD racja zawsze pisze angel zamiast angle nie wiem dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 ok jeszcze jedno GML image_single = direction * image_number/360; if (keyboard_check(vk_left)) direction+=5; else if (keyboard_check(vk_right)) direction-=5; if (keyboard_check(vk_up) ) speed=3; else if (keyboard_check(vk_down) ) speed=-2; else speed=0; jak tu dodać opcje place_free mam nadzieje że wszyscy rozumią o co mi chodzi:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 po co ci image_single = direction * image_number/360; skoro masz werję pro GMa imożesz używać image_angle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 GML image_single = direction * image_number/360; if (keyboard_check(vk_left)) direction+=5; else if (keyboard_check(vk_right)) direction-=5; if (keyboard_check(vk_up) ) && place_free(x+lengthdir_x(6,direction),y+lengthdir_y(16,direction)) speed=3; else if (keyboard_check(vk_down) ) && place_free(x-lengthdir_x(6,direction),y-lengthdir_y(16,direction)) speed=-2; else speed=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (piąteczka w profilu) dzięki;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się