Skocz do zawartości

Pochylanie sprite'ów


Maćko

Rekomendowane odpowiedzi

A co dokłądnie chcesz przechylać?

 

Możesz narysować tego sprita jako dwa teksturowane trójkąty (primitivy), ale na przechyleniu czegoś takiego będzie widać "szew" - granicę między dwoma trójkątami. Aby się z tym uporać trzeba by podzielić to nie na dwa a na _wcholerę_ trójkątów, co nie dość że by było skomplikowane to by troszkę obniżyło fps, zwłaszcza jeśli chcesz więcej takich przechylanych spritów i jeśli są one duże.

 

Także niby się da, ale łatwiej i wydajniej będzie jak sobie jakoś poradzisz bez tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...