Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Mam problem ze steamowym portalem 2. Mianowicie niosę sobię Wheatleya, wszystko ładnie, przechodzę przez 1 drzwi, przechodze przez 2 i jak dochodzę do 3 to crash. Bez zadnych errorow. Co moze byc powodem i jak temu zaradzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Reinstall może pomorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Ohoh, śmieszne, kolejne 23 godziny pobierania. Może coś bardziej pokojowego? :L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Spróbuj sprawdzić spójność plików gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Reinstall może pomorze? Miło mi, też jestem z pomorza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Spróbuj sprawdzić spójność plików gry. Nie mam porównania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Dzięki! Jak skończę zdobywać ticketa na summer campa (multi działa normalnie) to sprawdzę. Edit: Niestety, steam nic nie wykrył, tzn. ponoć sprawdzanie spójności danych zakończyło się sukcesem, ale dalej jest to samo. Dodam, że crashuje dopiero po załadowaniu się następnego poziomu (ale przed uruchomieniem go). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Po odpaleniu gry wpisz w konsoli con_log errory.log i weź przekopiuj potem zawartość tego pliku. Szczególnie końcówkę, bo w konsoli na pewno wywala jakieś błędy zanim scrashuje grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 L 07/10/2011 - 18:00:47: Log file started (file "logs\L192_168_001_101_27015_201107101800_000.log") (game "j:\steam\steamapps\common\portal 2\portal2") (version "4623") L 07/10/2011 - 18:03:41: Log file closed :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 j: Masz partycje do Z: ? 1) Zasadniczo w informatyce (może coś się zmieniło) przynajmniej od Windowsa 95 wyznaje się zasadę: - Gry, programy, Windows (C:) - Inne dane [filmy, muzyka, instalki itd,] (D:) Chodzi o to, że ostatnio (tzn. na XP z rok temu) koleś (krewny) nie mógł zainstalować systemu, bo Windows był zainstalowany chyba na partycji (H:) Oczywiście skoro gra działa, to nie ma 'tego problemu', ale pamiętaj na przyszłość 2) Logi (jak widzisz) w Windowsie się przydają Podaj wersję systemu operacyjnego, DirectX'a, sterowców do grafiki i kartę graficzną Chyba tyle wystarczy Fervi PS. możesz też zmniejszyć (dla testów) jakość gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 - Gry, programy, Windows (C:) - Inne dane [filmy, muzyka, instalki itd,] (D:) tutaj to raczej kazdy ma swoje upodobania, ja osobiscie mam na c:/ sama winde , na d wszystko inne. A jego J moze byc np. druga partycja na drugim dysku itp. Podaj wersję systemu operacyjnego, DirectX'a, sterowców do grafiki i kartę graficzną albo zeby sie nie babrac daj dxdiag, czasem jest dlugi ale latwo go rozszyfrowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 1) Zasadniczo w informatyce (może coś się zmieniło) przynajmniej od Windowsa 95 wyznaje się zasadę: - Gry, programy, Windows (C:) - Inne dane [filmy, muzyka, instalki itd,] (D:) A gdzie tam ;P Zawsze Windowsa miałem na E:. Programy miały zawsze osobną partycje. Gry tak samo. Blablabla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A gdzie tam ;P Zawsze Windowsa miałem na E:. Programy miały zawsze osobną partycje. Gry tak samo. Blablabla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Jestem boski. Wmowilem grze ze istnieje komenda, ktora wg. niej nie ma prawa istniec. Oto co wyszlo - Server logging enabled. Server logging data to file logs\L192_168_001_101_27015_201107101800_000.log L 07/10/2011 - 18:00:47: Log file started (file "logs\L192_168_001_101_27015_201107101800_000.log") (game "j:\steam\steamapps\common\portal 2\portal2") (version "4623") GLaFORTEK unpaused the game Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! ERROR: (sphere_teleport) can't teleport object (@sphere) as it has a parent (spherebot_1_bottom_swivel_1)! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! @sphere playing CChoreoEvent::SEQUENCE but AI has forced them to do something different Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! Error: Operator block_entries, EntryMatchList has no free slots! ---- Host_Changelevel ---- SAVEGAME: 750.9kb, 233.6kb used by 514 entities (sp_a1_intro7) SAVEGAME: 28.9kb, 15.1kb used by 194 entities (sp_a1_intro7) L 07/10/2011 - 18:03:41: Log file closed Server logging data to file logs\L192_168_001_101_27015_201107101803_000.log L 07/10/2011 - 18:03:41: Log file started (file "logs\L192_168_001_101_27015_201107101803_000.log") (game "j:\steam\steamapps\common\portal 2\portal2") (version "4623") L 07/10/2011 - 18:03:41: Loading map "sp_a1_wakeup" L 07/10/2011 - 18:03:41: server cvars start L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_maxspeed" = "320" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_rollangle" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "r_AirboatViewZHeight" = "0.0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_cheats" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "r_VehicleViewDampen" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_hl2mp_item_respawn_time" = "30" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_allowNPCs" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_tournament" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_flashlight" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_maxrounds" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_tags" = "" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_stepsize" = "18" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_teamlist" = "hgrunt;scientist" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_alltalk" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_footsteps" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_noclipaccelerate" = "5" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_wateraccelerate" = "10" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_autocrosshair" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_rollspeed" = "200" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_airaccelerate" = "10" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_teams_unbalance_limit" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_timelimit" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_fadetoblack" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_waterfriction" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_steamgroup" = "" L 07/10/2011 - 18:03:41: "coop" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_respawnwavetime" = "10.0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "nextlevel" = "" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_stopspeed" = "100" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_specaccelerate" = "5" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_hl2mp_weapon_respawn_time" = "20" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_report_client_settings" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "deathmatch" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "tv_enable" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_falldamage" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_voiceenable" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_bounce" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "tf_arena_max_streak" = "5" L 07/10/2011 - 18:03:41: "r_AirboatViewDampenFreq" = "7.0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_disable_respawn_times" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_weaponstay" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_friendlyfire" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_noclipspeed" = "5" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_allchat" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "r_JeepViewDampenDamp" = "1.0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "r_AirboatViewDampenDamp" = "1.0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_footsteps" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "tv_relaypassword" = "" L 07/10/2011 - 18:03:41: "tf_arena_round_time" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_teamplay" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "r_JeepViewDampenFreq" = "7.0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_specnoclip" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_friction" = "4" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_contact" = "" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_fraglimit" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_forcerespawn" = "1" L 07/10/2011 - 18:03:41: "decalfrequency" = "10" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_accelerate" = "10" L 07/10/2011 - 18:03:41: "mp_winlimit" = "0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_gravity" = "600" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_password" = "" L 07/10/2011 - 18:03:41: "r_JeepViewZHeight" = "10.0" L 07/10/2011 - 18:03:41: "tf_arena_preround_time" = "10" L 07/10/2011 - 18:03:41: "tv_password" = "" L 07/10/2011 - 18:03:41: "sv_specspeed" = "3" L 07/10/2011 - 18:03:41: server cvars end L 07/10/2011 - 18:03:49: Started map "sp_a1_wakeup" (CRC "0") Loading game from //MOD/SAVE/76561198018642136/sp_a1_wakeup.HL1... ERROR: couldn't open. exec: couldn't exec skill1.cfg ==== calling mapspawn.nut PrecacheScriptSound 'glados.HubActivated_cardinal' failed, no such sound script entry Loading game from //MOD/SAVE/76561198018642136/sp_a1_intro7.HL1... SAVEGAME: 257.2kb, 0.0kb used by 514 entities (sp_a1_wakeup) SignalXWriteOpportunity(3) SignalXWriteOpportunity(3) ==== calling mapspawn.nut prop_portal_linked_door 'incinerator_entry_portal_1' failed to link to partner named: '' Warning: env_projected_texture (breaker_elevator_spotlight_2) forced off by (light_dynamic_hallway1) prop_portal_linked_door 'incinerator_entry_portal_2' failed to link to partner named: '' Dead end link: incinerator_pincer_train_1_path_4 Commentary: Loading commentary data from maps/sp_a1_wakeup_commentary.txt. L 07/10/2011 - 18:04:00: "GLaFORTEK<2><STEAM_1:0:29188204><>" entered the game Teleporting to default start pos Jak ktoś coś z tego zrozumie i pomoże to będzie jeszcze bardziej boski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikitiki. Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 "couldn't exec skill1.cfg" Masz takowy plik, czy gra po prostu nie potrafi go otworzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Faktycznie nie mam tego skill1.cfg. Mógłby ktoś przesłać, powiedzieć gdzie go wsadzić, czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 ja nie mam takiego pliku,a gra mi dziala. To nie przez to. Loading game from //MOD/SAVE/76561198018642136/sp_a1_wakeup.HL1... ERROR: couldn't open. exec: couldn't exec skill1.cfg on nie moze odczytac twojego zapisu, albo wczytaj inny, albo wejdz w ten etap przez wybor rozdzialu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 próbowałem wejść z poziomu konsoli (changelevel sp_a1_wakeup czy jakoś tak) i też zcrashowało :| (z późniejszymi lvlami nie ma problemu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Niestety od konsoli niczego sie nie dowiemy, bo u mnie jest ten sam log co u ciebie z wyjatkiem nick'u. Zmniejsz moze detale gry itp., bo winda (prawdopodobnie)nie potrafi tego ogarnac i konczy zadanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Odkryłem (a przynajmniej domyślam się) że wywala grę przy każdym lvlu z glados. How to fix it? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 to by pasowalo do PrecacheScriptSound 'glados.HubActivated_cardinal' failed, no such sound script entry Ja sie sklaniam do reinstalacji, lecz patrzac na to, ze musisz znowu to pobierac powiem, ze jestes w niemalej dupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 usun swiadomie jakis plik, samo pobierze ponownie brakujace elementy. GCFscape odpal i przy wylaczonym steamie wejdz w GCF Portala 2 i usun jakies 2-3 najlzejsze pliczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się