Skocz do zawartości

Nieodpowiednia textura


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Witam!

 

Otóż mój problem polega na tym, że gdy tworzę object 3D - mianowicie kulę:

 

GML
d3d_draw_ellipsoid(x-6000, y-6000, -1000, +6000, y+6000, 6000,tex_sky, 1, 1, 18);

 

object posiada inną texturę niż zapisana w kodzie! O co w tym chodzi?! To naprawdę irytujące, bo gdy usuwam tą niechcianą texturę przechodzi ona na inną! HELP! ARMISOŁBADY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Widocznie po drodze do zmiennej tex_sky ustawiasz inną wartosc przez sprite_get_texture();

 

No tak! zapomniałem dodać tej komendy! Dzięki! Odchodziłem od zmysłów, a jak zawsze problem tkwił w takiej drobnostce!  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...