Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 9 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam! Otóż mój problem polega na tym, że gdy tworzę object 3D - mianowicie kulę: GML d3d_draw_ellipsoid(x-6000, y-6000, -1000, +6000, y+6000, 6000,tex_sky, 1, 1, 18); object posiada inną texturę niż zapisana w kodzie! O co w tym chodzi?! To naprawdę irytujące, bo gdy usuwam tą niechcianą texturę przechodzi ona na inną! HELP! ARMISOŁBADY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Lipca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Widocznie po drodze do zmiennej tex_sky ustawiasz inną wartosc przez sprite_get_texture(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Widocznie po drodze do zmiennej tex_sky ustawiasz inną wartosc przez sprite_get_texture(); No tak! zapomniałem dodać tej komendy! Dzięki! Odchodziłem od zmysłów, a jak zawsze problem tkwił w takiej drobnostce! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się