exp Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Tytuł: DDM9 Gatunek: Strzelanka/survival Opis: Ludzkość weszła w styczność z zagrażającą jej obcą cywilizacją. Na jej rodowitą planetę został wysłany oddział mający przygotować wszystko do ataku. Standardowo wszyscy zostali ubici, tylko naszemu herosowi udało się uciec - teraz musi on w pojedynkę wypełnić misję, a przynajmniej przeżyć. Akcja przedstawiona jest w top-down. Na naszego bohatera napiera coraz większa liczba obcych. Występuje ich kilka rodzajów, od standardowego mięsa armatniego po wyposażonych w pół ruskiej armii bossów. Sterowanie: WSAD - łażenie LPM - karabin PPM - działko energetyczne (na razie nieograniczone, w celu ułatwienia rozgrywki) Znane błędy (aka Do poprawy): - Teleportacja przeciwników (czasem pojawiają się na obiektach otoczenia lub kilka kroków przed graczem) - Zacinanie się postaci (szczególnie na krawędziach planszy) - Więcej grafiki/dźwięków/animacji potrzeba - Bardziej urozmaicone plansze (wizualnie - zależy mi na dużej przestrzeni) - Celownik zanika pod niektórymi obiektami (dopiero po upku to zauważyłem - no cóż, raczej nie przeszkadza to w grze) Download: https://gmclan.org/up6779_4_ddm9.html http://www.gmclan.org/up6779_4_DDM9_2.html (19.06.2011) Rozmiar pliku: 11Mb Autorzy: Programowanie: Explosivo Fabuła: Explosivo Grafika: Explosivo / skrzynka i beczka z TDS Pack Muzyka: Explosivo Screeny: https://gmclan.org/up6779_5_screen1.html https://gmclan.org/up6779_5_screen2.html https://gmclan.org/up6779_5_screen3.html Demo jest w fazie baaaardzo wczesnej i umieszczam je po to, aby dowiedzieć się, czy opłaca się to dokańczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 całkiem przyjemna gra tylko w demo powinno było widać jeszcze pociski po za tym zombiaki wylatują z byle kąd np stoje se w pustym miejscu i nagle pojawia się zombie i od razu mnie zabije:/ troche to niefajne do tego jak zginiesz to pisze umarnąłęś i gra dużo zajmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 To już nie mogłeś tych grafik w normalnej rozdzielczości zrobić, żeby ich później nie resizować, bo wyglądają słabiutko. A demko zaraz pobiorę i napiszę w edicie. EDIT: Co do gameplayu to zapowiada się całkiem sążnie. Dźwięk wystrzału powoduje, że przyjemnie się strzela, efekt krwi na zombiakach też spoko. Ale brakuje mi tu rozbłysku przy lufie podczas strzelania, no i dźwięk jak deda zombie to hmm.... Player powinien mieć chociaż trochę życia, jakiś hud, dodawanie skilli (zwiększanie hp, celności, nowe bronie) i byłaby fajna gierka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 po za tym zombiaki wylatują z byle kąd np stoje se w pustym miejscu i nagle pojawia się zombie i od razu mnie zabije:/ W rubryczce o błędach o tym wspomniałem. Potworki pewnie będą pojawiać się na planszy losowo, ale trzeba to dopracować tak, aby nie było to zbyt blisko gracza ani przeszkód. Player powinien mieć chociaż trochę życia, jakiś hud, dodawanie skilli (zwiększanie hp, celności, nowe bronie) i byłaby fajna gierka. Co do skilli, zamierzałem dać wybór nowej umiejętności po ubiciu twardszego przeciwnika. System HP też zapewne będzie, ale to raczej odnoszący się do pocisków wrogów - "zombiaki" według mnie powinny zabijać od razu. No cóż, dzięki za opinie. W sumie, jest lepiej niż się spodziewałem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Sporo demko waży, więc nie pobiorę (jak doładuję neta, to może sprawdzę), dlatego powiem coś o screenach. Rzeczywiście, tak jak napisałeś, puste. Jakieś puszki, pył, stare gazety na ziemi byłyby na miejscu. Może dodaj też budynki, przeszkody terenowe, osłony. Dorób cienie (rozmyte kółka pod obiektami wystarczą), bo wygląda jakby te obiekty były skądś wycięte i wklejone do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Jakieś puszki, pył, stare gazety na ziemi Akcja dzieje się na planecie obcych : P ale kumam o co chodzi. Może dodaj też budynki, przeszkody terenowe, osłony. Akcja dzieje się wewnątrz budynku. A osłony nie bardzo by się w sumie przydały przy takich wrogach (obecnie są w rogach, do kitrania się przed pociskami tego niebieskiego), a zależy mi na fizycznie pustej przestrzeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Podoba mi się to że zombie nagle wychodzą z byle kąd ;] to właśnie jest najlepsze w horrorach ;d :thumbsup: Jak bendziesz miał lepszą grafike + lepsze efekty (nie z particles tylko animacje itp.) mojim zdaniem gra ma przyszłość :rolleyes: ,grafiki mógłbym się uczepić no i tak jak tam wyżej pisał anty zamiast tego komunikatu i wyłączenia gry poprostu zrób hp ,a skille ? Co do skilli to ja bym raczej powiedział że powinno być coś w rodzaju super ammo co zwieksza obrażenia przez 15-30s w zależności od fuxa albo daj stałą liczbe. Zrób jakieś witalne pkt. zombiemu np. głowa to wiadomo Critical hit i odbiera np 2x więcej w ramie 2x mniej niż w klatke piersiową itp. wiem że to top down ale to też fajnie by było mieć w strzelance. Czasowe zmniejszenie rozrzutu broni ;] Dodałbym też .... w sumie może reszte pomysłów zostawie do swojego projektu^^^^^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 połykam :-) zaraz zobaczymy co to takiego. okey więc zagrałem i powiem tyle że może coś z tego być póki co trudno powiedzieć ponieważ tak jak mówił twórca gry to jak by stan surowy jeszcze czyste demo ale okey czekam na kolejne demo może już z paroma misjami ? :-) póki co masz tu ode mnie 4/5 na zachęte :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 cóż, gra wykonana na przeciętnym poziomie, grafika niczego sobie 3/5 4/5* *ale jeśli to jedna z pierwszych twoich gier na GM to jestem pod wrażeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Według mnie, zmień grafikę i będzie cool :D Na razie to -4/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Stary, wymiatasz! Z którego to przykładu? Podpowiem Ci coś. Dodaj: -Bullet Time -Bloom, Blur -Upiększ podłogę -Jakieś Multi by się przydało Rozumiem, że dopiero zaczynasz przygodę z GM? Jestem skory dać 3/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Stary, wymiatasz! Z którego to przykładu? Podpowiem Ci coś. Dodaj: -Bullet Time -Bloom, Blur -Upiększ podłogę -Jakieś Multi by się przydało Rozumiem, że dopiero zaczynasz przygodę z GM? Jestem skory dać 3/5. Robisz gre ,kopjując kod z przykładów? - ^^ mam nadzieje ,że nie. Tobie chodzi o Multi przez LAN/WLAN czy takiego ,że 2 ludzi gra na 1 kompie ,bo to róznica. A ja dodam że czekam na następną wersje gry ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Dodałem nową wersję. Wciąż nie jest to raczej demo do przygrania, a raczej zobaczenia, w jakim kierunku to wszystko zmierza. Zmiany: - System HP - zdrowie można odzyskiwać zabijając bossów oraz zdobywając doświadczenie (na razie służy ono tylko do tego). - Nowi wrogowie - Ulepszony system respawnu (potworki rzadziej pojawiają się na skrzynkach/graczu, ale wciąż im się zdarza) - Kilka bajerków - Zwiększono wagę do 11Mb Link w pierwszym poście. Podpowiem Ci coś. Dodaj: -Bullet Time -Bloom, Blur -Upiększ podłogę -Jakieś Multi by się przydało Dwa pierwsze zostały już wprowadzone wcześniej, a co do multi - myślałem nad multiplayerem przy jednym kompie, ale nie mam pomysłu, jak zrobić view. ale jeśli to jedna z pierwszych twoich gier na GM to jestem pod wrażeniem Dzięki. Staram się rozwijać i stopniowo oswajać z GML (w czym forum mi bardzo pomaga ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Jeśli chodzi o multi na jednym kompie to gdzieś był przykład. A jak nie znajdziesz, to popatrz na to. To jest projekt mojej gry. Zresztą - w wyścigach na drodze (patrz - aktualna tura Ligi24) też gra się w 2 osoby :] E: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object oCtrlLight: Trying to use non-existing surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Hm, dziwne. Ani mi, ani znajomym się nic podobnego nie wywalało. Na razie zobaczmy, czy zdarza się to większej ilości osób. A co do tego przykładu, wolałbym uniknąć dzielenia ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Jaki masz problem z viewem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Właściwie problemu nie ma - po prostu nie mam pomysłu, jakby można zorganizować view w przypadku kilku graczy przy jednym kompie. Choć multiplayer to już dość górnolotne plany jak na obecny stopień zaawansowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Robienie gry dla więcej niż dwóch graczy na jednym kompie jest bezsensowne, bo klawiatura nie nadąży z wyłapywaniem sygnałów. Wystarczy multi na dwóch. E: to już tysiąc postów, i've done it! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Byłby też problem z celowaniem (jedna myszka), co najwyżej jeden z graczy mógłby przerzucić się na pada. No, ale do tego jeszcze daleeka droga, wypadałoby wszak najpierw grę skończyć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Ostatecznie na dwóch graczy się zrobi. Jakoś się da. Znalazłem ten przykład, o którym pisałem - kliks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Jak już mówiłem, wolałbym uniknąć dzielenia ekranu. Poza tym, teraz istotniejsze jest dla mnie to, czy komuś jeszcze nie odpala się nowa wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się