Skocz do zawartości

Zablokowane pokrywanie się


Bedziom

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

No więc jest taka sytuacja - w grze jadę czołgiem, rozwalam np. skrzynkę - wtedy ona zmienia się w obiekt ze spritem połamanej skrzynki, który nie stanowi żadnej osłony anie przeszkody. Niestety sprite tego obiektu z rozwaloną skrzynką pokrywa sprite czołgu kiedy przez niego przejeżdżam. To samo z gazetą, która po prostu sobie leży, albo jak rozjadę przeciwnika - jego krew pokrywa mój czołg kiedy po niej przejadę.

 

Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne chodzi o głębokość rysowania...

 

Gdy edytujesz obiekt masz po lewej stronie taką wartość: "Depth"

 

i teraz tak... im mniejsza liczba tym sprite rysowany jest wyżej...

 

xxxxxx - -1

oooooo - 0

ccccccc - 1

 

Czyli po prostu... temu czołgowi dajesz np -5, drzewom -10, a np gazecie czy skrzynce dajesz 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...