Bedziom Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Siemka! No więc jest taka sytuacja - w grze jadę czołgiem, rozwalam np. skrzynkę - wtedy ona zmienia się w obiekt ze spritem połamanej skrzynki, który nie stanowi żadnej osłony anie przeszkody. Niestety sprite tego obiektu z rozwaloną skrzynką pokrywa sprite czołgu kiedy przez niego przejeżdżam. To samo z gazetą, która po prostu sobie leży, albo jak rozjadę przeciwnika - jego krew pokrywa mój czołg kiedy po niej przejadę. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Czerwca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Ustaw odpowiedni depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zapewne chodzi o głębokość rysowania... Gdy edytujesz obiekt masz po lewej stronie taką wartość: "Depth" i teraz tak... im mniejsza liczba tym sprite rysowany jest wyżej... xxxxxx - -1 oooooo - 0 ccccccc - 1 Czyli po prostu... temu czołgowi dajesz np -5, drzewom -10, a np gazecie czy skrzynce dajesz 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 @up - zaraz się przekonam E: och, dziękuję!! Działa. Od zaawsze miałem z tym problem :) ZAMYKAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi