m97 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam mam problem z moją grą. Dokładnie kiedy postać po skoku opada wbija się w podłoże. Czy ktoś mógłby przejrzeć moją grę i wskazać błąd? Byłbym wdzięczny. Plik dostępny w moim katalogu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grower Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wrzuć to w jakieś archiwum bo niemożna ściągnąć (przynajmniej ja nie mogę) dopuszczalne typy na uploaderze: gmd, gm6, gmk, zip, rar, jpg, png, gif, txt, doc, pdf, mp3, ogg, wav, swf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Grower, założę się, że masz Operę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grower Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Muuuuczek567, nie zgadłeś, Firefox'a 4.0.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Firefox ma sprawdzania pisowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grower Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Tak ma, o dziwo "niemoge" mi nie podkreślił :huh: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 FF 2.coś już miał sprawdzanie pisowni ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W moim folderze jest już plik zip powinien dać się otworzyć. Dodam , że używam game marker 8.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grower Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Najprostszą metodą jest w step gracza wszystko usunąć i dać: GML if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} a przy kolizji z ziemią, piaskiem itp. dać: GML move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 (obiekt z którym jest kolizja musi mieć zaznaczoną opcje solid) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 A co zrobić aby postać nie wbijała się w grunt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Ale gdy ci się już wbije to możesz się poruszyć w lewo lub w prawo? A ustawiłeś ,że piasek czy coś tam innego ma zaznaczoczony solid? Może przy kolizji z piaskiem sprubuj wpisać( by postać tak jakby się lekko odbiła i znowu w piasek nie wbiła) GML vspeed-=1 1 jest liczbą przykładową. Zobacz o ile pikseli ci wpada ci w piasek i wpisz tą liczbe zamiast 1. Gdyby postać zaczęła się ciągle odbijać to niewiem co zrobić, gdyż jestem za granicą i niemam laptopa z GM, więc nie sprawdzę co zrobić... Dodatkowo takiego problemu nigdy nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 w kolizji if vspeed>0{ move_contact_solid(270,vspeed) vspeed=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zauważ ,że skoro dał wcześniej move_contact_solid ,a musiał to: GML if vspeed>0{vspeed=0} // teraz wystarczy samo to;p</span> To tylko taka uwaga ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Żeby się nie wbijał trzeba uwzględnić prędkość i w warunku dać if ! place_free(x,y+vspeed) move_contact_solid(270,vspeed)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się