ALT Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 O to prosty supermegaklaufororostycznietrudny przykład losowego generowania świata . Version 0.50 >>>KLIKNI<<< Version 0.80 >>>KLIKNI<<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Po pierwsze: nie prosty. Po drugie: gdzie mapa? Po trzecie: czas zapoznać się z pętlą "for". Po czwarte: rzeczywiście, rysowanie FPS epickie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Hmm, chyba zrobiłem coś takiego w pół minuty, a nie uważam się za mądrego xd https://gmclan.org/up7221_12_gen.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Jak dla mnie :thumbsup: Generator mi się podoba ,nie jest aż tak źle zrobiony ^^ pozatym nie mógłbym skrytykować ponieważ sam nigdy nie robiłem generatora i pewnie w tej chwili bym nie zrobił ;d Chodzi mi o Generator ALT'a Tera sprawdzimy generator karolo320 ;] EDIT: Myśle ,że generator karolo320 jest troszeczke lepszy w efekcie chodzi mi o to że objektów nie ma i nagle się generują ,a nie zaczynają się pojawiać pokoleji to mi bardziej odpowiada ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 OPTYMALIZACJA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 jeszcze większa optymalizacja: Ta wypełnia mapę z odstępem 1 kratki z lewej i 2 z prawej od obramowania tak jak wasze. GML var i, j, rnd; for ( i = 16; i < room_width - 32; i += 16 ) { rnd = 14 + floor( random( 3 ) ); for ( j = room_height-16; j > rnd * 16; j -= 16 ) instance_create( i, j, Bloczek ); } a tu by rysowało całkowicie od lewej do prawej: GML var i, j, rnd; for ( i = 0; i < room_width; i += 16 ) { rnd = 14 + floor( random( 3 ) ); for ( j = room_height-16; j > rnd * 16; j -= 16 ) instance_create( i, j, Bloczek ); } https://gmclan.org/up539_12_generatorek3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Pierwsza linijka jest zbędna. ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 @alt - dobrze, że przekreśliłeś "prosty" bo to było kłamstwo. Dobry jest ten generator, ale zdecydowanie nie prosty... PS. Przewyrąbiste rysowanie FPS'ów :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Nowa wersja,słaba optymalizacja,ale można dać deactywacje objectów Stone za Viewem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 2up: On jest bardzo prosty, przynajmniej prosty do zrobienia, a jak to ALT zrobił, to się zgubiłem w ogromie zmiennych i innych czyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się