Skocz do zawartości

Robienie bota na zasadzie współrzędnych x i y


Madness

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem bota na zasadzie współrzędnych x i y narazie wiadomo nie jest do końca sprawny ma problem z omijaniem ściany itp. ale to poprawie ^^...

Widziałem przykład z GMClanu pokazujący pole widzenia bota :jezor: właśnie chciałbym czegoś podobnego

tyle że takie coś żeby bot się nie obracał a miał pole widzenia krótko mówiąc o 360 stopniach ,a nie tak

jak w przykładzie ,że ma jakieś tam pole widzenia np.: 30 stopni i się obraca ...

 

Jeśli ktoś może mi opracować takie coś lub poprostu wytłumaczył jak to zrobić i za pomocą jakich funkcji

to bym mu po stokroć dziękował :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jak wql narysować to niewidoczne koło tzn. pole widzenia dopiero potem se moge robić z nim kolizje ^^ a chodzi że nie umiem go narysować a bez tego kolizji być nie może ;]

 

EDIT: a sorka nie doczytałem do końca postu ^^ spróbuje ze spritem bo funkcjami nie umiem no chyba że dopomożesz ^^ i powiesz która funkcja do czego słuzy i jak to rozstawić ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli można jeszcze zapytać :D to macie jakiś pomysł na poruszanie się bota niż współrzędnymi x i y

np.:

GMLif x > Player.x

{

if place_free (x-3,y)

{x-=3}

}

 

EDIT: Chodzi mi o to że najpierw bot sprawdza pozycje playera a potem do niego idzie ...

macie jakiś pomysł na coś innego ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...