Madness Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Już pobieram więc zaraz w edicie dam ocene :thumbsup: Muzyka:3/5 Gameplay:2/5 - popraw to sterowanie... nieraz żeby wyjść ze ściany kręciłem z minute myszką aż wyszedł Grafika:2/5 - mało objectów na mapie + mało tej grafiki + orginalności nie ma(grafika z przykładów). Fabuła:2+/5 - lubie gry w których trzeba uciec z więzienia ,ale źle zrobiłeś to że nagle zdobywa pistolet i sieka wszystkich ... powinno być coś słabego dzięki czemu np. zabijasz jednego ze strażników dostajesz pistolet a z innych rzadko ale jednak amunicje (mówie tu o zwykłym nożu) ,na twojim miejscu zobiłbym to tak: Zrób pole widoku takie żeby strażnik nie wydział gracza z tyłu ,ale co jakiś czas się odwracał.. Ty co jakiś czas się skradasz ,aż dojdziesz i zabijesz strażnika. Z niego wypada broń albo zrób realistycznie ,czyli bierze broń strażnikowi z rąk. Napewno to bendzie ciekawsze w rozgrywce ,bo trzeba nie dać się zauważyć ,wkońcu to jest gra typu escape a nie Rambo. Pozwoliłem sobie jeszcze ocenić jedną rzecz... a mianowicie orginalność kodu. Orginalność kodu:--2/5 już widze że w kod radaru nic nie zaglądałeś ,jest on poprostu skopjowany z przykładu.Życie ? Mam na kompie przykład z identycznym paskiem na górze (zóltym) a na nim hp... Chcesz to ci prześle ten przykład ;] wymiary też by się zgadzały ,akurat mam wszystkie przykłady na kompie z GMC ,więc wiem co widze. Ocena ogólna:2+/5 ,mam nadzieje że jak zabierzesz się za następną gre ,to caly kod bendzie napisany przez cb. EDIT2: A jeszcze 2 rzeczy ,strażników nawet nie trzeba zabić wystarczy unikać kul i już(w niektórych lvl'ach i miejscach).Druga rzecz to amunicja... ona się nie kończy ,a to ułatwia rozgrywke aż za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Spację stawia się po przecinku, nie na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 W porównaniu do poprzednich twoich gier, widać ogromny postęp. Tak trzymać :) Swoją drogą, ze zmianami proponowanymi przez DarkTeam, gra miałaby zadatki na całkiem niezłą skradankę. Może warto wziąć to pod uwagę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Właśnie mi o to chodzi Explosivo ,wkońcu to gra typu Escape ,i takie rzeczy napewno się przydadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się