Skocz do zawartości

Lina, i jej fizyka


Moe

Rekomendowane odpowiedzi

Masz taki przykładzik, niezawysokich lotów, niedokońca fizyczny, ale jest i może ci pomoże:

Przykładzik

 

PS: Resztę poruszania postaci zrób w step, jak masz

if lina_zaczepiona {...}

else

{o tu}

 

nieźle, ale chodziło mi też o "wyrzucanie postaci" po usunięciu liny ( lina_zaczepiona=false ) do przodu, w zależności od siły bujania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...