Moe Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam! Jak zrobić w GM - takie coś jak na załączonej grafice. Z góry dziękuję za wszelką pomoc, ewentualne przykłady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Masz taki przykładzik, niezawysokich lotów, niedokońca fizyczny, ale jest i może ci pomoże: Przykładzik PS: Resztę poruszania postaci zrób w step, jak masz if lina_zaczepiona {...} else {o tu} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 moim zdaniem ten przykład jest świetny zrobie z tego grapple beam do metroida :)P masz kredki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Masz taki przykładzik, niezawysokich lotów, niedokońca fizyczny, ale jest i może ci pomoże: Przykładzik PS: Resztę poruszania postaci zrób w step, jak masz if lina_zaczepiona {...} else {o tu} nieźle, ale chodziło mi też o "wyrzucanie postaci" po usunięciu liny ( lina_zaczepiona=false ) do przodu, w zależności od siły bujania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Tam gdzie masz wypinanie się daj: GML direction = lina_dir+90; speed = lina_speed*lina_length/100; motion_add(point_direction(haczyk.x,haczyk.y,x,y),lina_skr) lina_zaczepiona = false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się