aro00 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jak zapisać w stepie obiektu taki kod jesli jest poza ekranem (view) gry to instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 lol Event Other -> Views -> Outside View 0: GML instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 GML (Create) niszcz=true GML (Step) niszcz=true if x>view_xview[0] and x<(view_xview[0]+view_wview[0]) and y>view_yview[0] and y<(view_yview[0]+view_hview[0]) niszcz=false if niszcz instance_destroy() E:Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuczek567 był szybszy. E2:Możesz zrobić jeszcze tak: GML (Create) niszcz=true GML (Step) niszcz=true if collision_rectangle(view_xview[0],view_yview[0],view_wview[0],view_hview[0]) niszcz=false if niszcz instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się