Skocz do zawartości

outside view


Rekomendowane odpowiedzi

GML (Create)
niszcz=true

GML (Step)
niszcz=true

if x>view_xview[0] and x<(view_xview[0]+view_wview[0]) and y>view_yview[0] and y<(view_yview[0]+view_hview[0])

niszcz=false

if niszcz

instance_destroy()

E:Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuczek567 był szybszy.

E2:Możesz zrobić jeszcze tak:

GML (Create)
niszcz=true

 

GML (Step)
niszcz=true

if collision_rectangle(view_xview[0],view_yview[0],view_wview[0],view_hview[0])

niszcz=false

if niszcz

instance_destroy()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...