Skocz do zawartości

Obracanie na odległość


Rekomendowane odpowiedzi

Jesli dobrze zrozumiałem skrypt, to gdy obiekt_B znajdzie się w odległosci mniejszej niż 50, bedzie szedł w kierunku obiektu_A. Ale mi nie o to chodzi! Chce any obiekt_B zawsze znajdował się w tej samej odległości od obiektu_A. Gdy obiekt_A się obraca, obraca się też obiekt_B. Dokładniej chodzi mi o to że w grze TPP, kamera zawsze znajduje się za postacią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne chodzi o kamere tpp, Matthew_Kane napisał prawie dobrze, trzeba to dopasowac do tego co ty potrzebujesz

x=obiektb.x+cos(degtorad(obiektb.direction))*20
y=obiektb.y-sin(degtorad(obiektb.direction))*20
direction=point_direction(x,y,obiektb.x,obiektb.y)

w ten sposob obiekt bedzie zawsze 20 pixeli przed obiektem a i bedzie odwrocony do niego, jezeli chcesz zeby byl za nim, zmien znak na przeciwny przed funckjami sin i cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...