Micanser Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 hejka, mam takie pytanie, czy w klocku EXECUTE A PIECE OF CODE jest limit na długosć skryptu? Jeśli tak, to jak zrobić aby mieścił się cały kod. Gdy próbuje wkleic ten kod http://www.gmclan.org/uploader/863/Nowy_Do...nt_tekstowy.txt, wkleja się on tylko cześciowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Hmm, mi też się wkleja tylko w kawałku... Widocznie musi być jakieś ograniczenia, ale niech się eksperci wypwiedzą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Najwyraźniej jest jakiś limit, u mnie też nie wchodzi całe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Czy jakby zrobić, aby skrypt był wczytywany z pliku .txt (jesli jest taka możliwość), to wczytywał by się cały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Pokombinuj z funkcją file_text_read_string(fileid). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Hmm, a może schowek ma limit wielkości? :P Spróbuj skopiować po kawałku. EDIT Ne. Limit w GM, do 2705 lini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modnar23 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 A wykonać plik tekstowy nie łatwiej? Po co to wklejac do GM? execute_file('plik_tekstowy.txt') //Przy załorzeniu że plik znajduje się w katalogu gry. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Kiedy tak zrobie, gra długo się wczytuje i pokazuje się błąd:"Unexpected error ocuured when running the game" Może coś źle robie? W CREATE obiektu model=d3d_model_create(); execute_file('NAZWAPLIKU.txt'); W DRAW d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_rotation_z(direction); d3d_transform_add_translation(x,y,0); d3d_model_draw(model,0,0,0,-1); d3d_transform_set_identity(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modnar23 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Albo jest byk w skrypcie kóry pokazałeś na poczatku, albo zmienna "model" przechowująca id nowego obiektu 3d, nie jest ani razu użyta w skrypcie w pliku, a czesto funkcje z danej grupy wymagają podawania id z pierwszej funkcji kreującej jakiś nowy twór. Trudno mi powiedzieć co jest nie tak. Nie widziałem całego projektu gry, a pozatym nie korzystam z funckji 3d w GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Proponuję rozdzielić to na kilka EAPOCów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Zrób tak jak pisze Matthew_Kane Jeden EAPOC'k skończ na d3d_primitive_end(); a drugi zacznij od d3d_primitive_begin_texture(pr_trianglelist,-1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się