kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 mam takie 2 problemy zrobilem rysowanie życia i działa i tu jest 1 problem patrzylem na FAQ chodzenie życia za graczem nie działa a zrobilem to tak create w objekcie life : GML x = view_xview; y = view_yview; i nie chodzi za graczem a 2 problem to : życie jest ustawione na 500 i w narysowanym healthbarze zycie odejmuje sie dopiero od ok. 50 % życia a nie od początku 500% będe bardzo wdzięczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dajesz to w STEP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 nadal to samo nie wiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 hmm jak rysujesz healthbara to draw_healthbar(view_xview,view_yview) chyba ze robisz na klocku to w polach x i y view_xview i view_yview Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Z tym chodzeniem za graczem, to bym zrobił, tak: GML (Draw) draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ) // jeżeli obiekt ma sprite. x = view_xview y = view_yview A z tym drugim problemem to," helath " nie może przekraczać wartości 100 i dlatego zaczyna Ci odejmować życie, dopiero jeżeli wartość zacznie wynosi właśnie 100. Najprościej będzie jak po prostu zmienisz wartość 500 na 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Albo po prostu (hp/max_hp)*100; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+(hp/max_hp)*100,view_yview+32,0,c_black,c_blue,c_red,0,0,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 unknown variable hp i max_hp probowalem to tłumaczyć : hp = health ale nie działa?! a to odejmowanie życia na narysowanym healthbarze juz zrobilem tak jak cordoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 <lol> znowu homo asapaniens </lol> zamiast hp i max_hp daj zmienne w ktorych masz aktualne hp i jego maksymalna ilosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Tak to jest, jak się kopiuje gotowy kod z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 najlepiej w ludziku Żeby nie było błędu create: GML hp=100//może być inne hp_max=hp//ustawia że max=to co ustawiliśmy wyżej.</span> no i teraz draw GML draw_healthbar (x,y,x +(hp/ hp_max)*100,y +32,0,c_black,c_blue,c_red,0,0,1); draw_sprite_ext(to co napisal cordoba) rzy zderzeniu z np pociskiem GML hp-=5//może być inne</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 @up: zapomniales o ruchu za viewem, u mnie jest ladnie pieknie od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 mam takie 2 problemy zrobilem rysowanie życia i działa i tu jest 1 problem patrzylem na FAQ chodzenie życia za graczem nie działa a zrobilem to tak create w objekcie life : GML x = view_xview; y = view_yview; i nie chodzi za graczem a 2 problem to : życie jest ustawione na 500 i w narysowanym healthbarze zycie odejmuje sie dopiero od ok. 50 % życia a nie od początku 500% będe bardzo wdzięczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się