Mentoss Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jaki szczegół pominąłem, że mi 39dll łączy klienta z serwerem, ale nie ma komunikacji? Ogólnie, to robiłem wg. GMClanowego tutoriala z działu Artykuły -> Game Maker. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Dobra, inaczej. Co TU jest źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ok... mam stary projekt, który działa, ale taki mały defekt. Jeżeli mam wysyłanie w postaci: GML clearbuffer(); writebyte(2); writebyte(1); sendmessage(); break; to dlaczego przy odbiorze, mając cóś takiego: GML var size; while true { size = receivemessage(global.otherplayer); if size < 0 { break; } if size=0 { mistrzu=false; exit; } switch readbyte() { case 0: show_message('Odebrano 0'); break; case 1: show_message('odebrano 1'); break; case 2: if readbyte() { show_message('jest i 1'); } break; default: break; } } } nie wyświetla mi się wiadomość "jest i 1"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 sendmessage: Sends the data in a buffer through the selected tcp or udp socket. Argument0 = Socket to send to. No, socket podać to nie łaska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 O_O' Ok, działa. Dzięx. Nie zauważyłem tego. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 A tak w wielkim skrócie... Jakie znacie dobre sposoby na optymalizacje...u klientów tnie troche i lagi są... Czasami też znikają, kogoś nie widać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Wysyłaj pozycje nie co stepa ale co 8. Nie możesz zapychać łącza zbyt dużymi pakietami. I to w zasadzie tyle. Tnie może nie od 39dll ale od ogroma akcji które niepotrzebnie wykonujesz w kliencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się