kriso99 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Witam. Da się tak żeby maska była direction??? Jak da to napiszcie lub instance_create było direction czyli dir=0 inst_cre(x,y+10,pocisk), dir=90 inst_cre(x+10,y,pocisk) coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Eee... Nie wiem, o co chodzi, ale: GML a = instance_create(x+lengthdir_x(10,direction),y+lengthdir_y(10,direction),pocisk) a.direction = direction Zamiast direction (oprócz a.direction) może być dowolna inna zmienna oznaczająca kierunek, np. image_angle. E: na przyszłość objaśniaj jaśniej problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Da się tak żeby maska była direction??? Nie da, bo maska to sprite, a direction to liczba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 mu chyba chodzi o rotację maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 to co napisał Muuuuczek567, nie wiem jak to się nazywa dzięki edit: a jednak nie do końca czarny-środek maski i spritea fioletowy-pocisk jak tak zrobić edit2: już mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi