Skocz do zawartości

Ściemnnianie się obrazu (wiem, mało elokwentne)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Witam!

 

Potrzebuję jakiegoś kodu, który, jak w tytule, powoli sciemniałby obraz. Nie ma to być nagła ciemność, tylko obraz ma stawać się ciemniejszy z czasem (zanikając). Tylko, że obraz nie powinien być potem cały czarny, gdyż robię grę z dniem i nocą. Z góry dzięki.

 

 

 

 

 

 

PS. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale gra jest 3D :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Jeśli masz wersję 8.1:

d3d_light_define_ambient(kolor)

 

Mam wersję 8.1, jednak nie jestem dosyć doświadczony w te klocki, więc mógłbyś mi to wszystko dość szczegółowo wyjaśnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Robisz grę 3D, więc najprościej byłoby sprawdzić samemu, jak to działa, nie sądzisz? ;P

 

Może i tak, ale nie chce mi się nic robić :P. Będę robił grę pozlepianą z różnych postów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciebie się nie chce nic robić, a nam niby ma się chcieć? A potem kto się pod tym podpisze...

 

Ambient to jakby światło słoneczne, wszechobecne. O ile nie masz innych świateł, wystarczy przyciemnić tylko główne światło, by wszystko stało się czarne. Czyli zmniejszasz intensywność ambientu aż do 0. Proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...