Elevator Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 mam taki problem, spawnuje sobie obj_pudlo lewym przyciskiem myszy na pozycji kursora i nie moge zespawnowac go na istniejacym juz obj_pudlo draw w obj_pudlo: GML d3d_draw_block(x,y,z,x+32,y+32,z2,tekstura,1,1); z definiuje podloge pudla, z2 definiuje sufit pudla problem taki ze nie mam pojecia co wpisac zeby gdy obj_pudlo sie stworzylo na istniejacym obj_pudle, zeby jego "z" oraz "z2" byly o 32 wieksze ps probowalem dodawac do z2 (po 30) za pomoca lewego przycisku myszy, zamiast tworzyc nowe pudla, ale to rozwiazanie mi w ogl nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Spróbuj tak(nie pamiętam dokładnie nazw funkcji) GML d3d_draw_block(0,0,0,32,32,32,tekstura,1,1); d3d_transform_set_identity() d3d_transform_set_translation(x,y,z) d3d_transform_set_identity() pamiętam że procedura była taka, że rysowało się blok na pozycji 0,0,0 a potem ustawiało się translation na pozycji na jakiej miał być blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 d3d_draw_block(0,0,0,32,32,32,tekstura,1,1); d3d_transform_set_identity() d3d_transform_set_translation(x,y,z) d3d_transform_set_identity() pogrubione jest niepotrzebne i nieoptymalne, bo niżej użyłeś transform_set* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się