Skocz do zawartości

objekt pod/nad objektem


Elevator

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem, spawnuje sobie obj_pudlo lewym przyciskiem myszy na pozycji kursora i nie moge zespawnowac go na istniejacym juz obj_pudlo

 

 

draw w obj_pudlo:

GML
d3d_draw_block(x,y,z,x+32,y+32,z2,tekstura,1,1);

 

z definiuje podloge pudla, z2 definiuje sufit pudla

 

 

problem taki ze nie mam pojecia co wpisac zeby gdy obj_pudlo sie stworzylo na istniejacym obj_pudle, zeby jego "z" oraz "z2" byly o 32 wieksze

 

 

 

ps

probowalem dodawac do z2 (po 30) za pomoca lewego przycisku myszy, zamiast tworzyc nowe pudla, ale to rozwiazanie mi w ogl nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tak(nie pamiętam dokładnie nazw funkcji)

GML
d3d_draw_block(0,0,0,32,32,32,tekstura,1,1);

d3d_transform_set_identity()

d3d_transform_set_translation(x,y,z)

d3d_transform_set_identity()

 

pamiętam że procedura była taka, że rysowało się blok na pozycji 0,0,0 a potem ustawiało się translation na pozycji na jakiej miał być blok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...