Skocz do zawartości

Animacja kości


apollo11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak stworzyć w Ultimate3D animację przy pomocy kości? Na przykład: mam prosty modelem połączony ze szkieletem i chcę w GM stworzyć, aby jedna kość na przestrzeni 100 klatek obróciła się o 90 stopni. Czy do tego trzeba ręcznie w STEP ustalać obrót za pomocą SetBoneRotation, czy można na początku ustalić rotację wejściową i wyjściową, a komputer sam wyliczy rotację dla reszty klatek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w dokumentacji Ultimate3D tego na pewno nie ma ?

 

U3D ma koszmarną dokumentację. Opisuje część podstawowych funkcji, a pomija takie z których wewnętrznie one korzystają, a przy których użyciu można zrobić znacznie więcej i lepiej. Jedynie tutoriale są pomocne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...