Skocz do zawartości

POCISK


Rekomendowane odpowiedzi

Ja zazwyczaj używam takiego skryptu:

GML
pom = point_direction(x,y,cel.x,cel.y)-direction

if pom > 180

{

direction -= 2

}

else

{

if pom < -180

{

direction += 2

}

else

{

direction = max(min(point_direction(x,y,cel.x,cel.y),direction-min(pom/10,2)),direction+min(pom/10,2))

}

}

 

Jest to wynik moich wieloletnich problemów z samonakierowywaniem się obiektów na cel. W końcu odkryłem ten sposób. A zresztą może i ktoś mi o nim powiedział, nie pamiętam. Ważne że działa.

 

PS: Jak pewnie zauważyłeś, ten skrypt nie zmienia prędkości. To sobie musisz sam ustlić np. speed = 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...