kriso99 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Jak zrobić że gdy: 1.pocisk zderzy się z ludzikiem to tworzy się explosion właśnie w tym miejscu. mam tak objPocisk kollision z objLudzik to twórz explosion na objpocisk.x objpocisk.y jak puszczę kilka pocisków w ludziki a ostatni w górę to explosion tworzy się przy tym pocisku co poleciał w górę a tak nie ma być 2.objAnioł wyjedzie za view'a to jego akcja zatrzymuje się gdzieś to widziałem ale nie pamiętam gdzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 1. Zamiast objpocisk.x, objpocisk.y daj other.x, other.y 2. instance_deactivate_region? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&G MoH Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 2.Nie wiem tylko czy to zadziała bo nie sprawdzałem x<0 {x=0}if y<0 {y=0} if x>room_width {x=room_width} if y>room_height {y=room_height} {tu wpisz, żeby objAnioł się zatrzymał, tylko zapomniałem komendy} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 1.no dokładnie o to mi chodziło Konrad-GM 2.dzięki a pierwsze później sprawdzę i odpiszę bo na tym kompie nie mam gm'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Lutego 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Jeśli chodzi o jeden obiekt to raczej GML instance_deactivate_object( objAnioł ); Co do pierwszego pytania to w evencie kolizji w objPocisk daj GML instance_create( x,y,objExplozja ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 źle mnie zrozumiałeś anty to niej est objExplozia tylko klocek <create effect>-Explosion a 2 to o debugowanie czyli wszystkie a dało by się tak robić żeby akcja zatrzymywała się dopiero 50pixeli od room'a??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi