kriso99 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 jak zrobić aby object po upływie 2steps robił się o troche bledszy a jeżeli image alpha wyniesie 0 to się kasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Daj w step: GML image_alpha-=0.05 if(image_alpha<=0) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 jeśli po upływie 2 stepów, no to w create image_alpha = 1.1;, ale jesli po upływie 2 sekund, to w create image_alpha = 1 + (0.1 * room_speed); ;) Btw. przy blendingu image_alpha inne niż z zakresu 0 - 1 podobnoż daje ciekawe efekty, tak ostrzegam gdyby coś zaczęło u Ciebie dziwnie wygladać, aczkolwiek pewnie nie bawisz się blendingiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się