B&G MoH Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Cześć! Co trzeba zrobić żeby objekt2 podążał za obiektem1, a jednocześnie jeden na drugiego nie mógł nachodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Pomocna może się okazać funkcja move_towards_point(x,y,sp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&G MoH Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A wie ktoś może co zrobić żeby obiekty nie nachodziły na siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokulcia Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Zaznacz w obiektach solid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 zapewne prosty warunek z funkcja distance_to_point lub distance_to_object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 GML if distance_to_object(obiekt1) > 50 { move_towards_point(obiekt1.x,obiekt1.y,speed); } else { speed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się