Mister1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Cześć W create przeciwnika mam GML przeciwnik.health = 100 if przeciwnik.health <= 0 { instance_destroy() } a colision mojego strzału mam GML przeciwnik.health -= 34; gdy do niego strzelam nie chce znikać,a powinien po trzech strzałach. Co trzeba zmienić żeby funkcjonowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Create jest wykonywany tylko raz, podczas tworzenia obiektu. Musisz przerzucić if do STEP albo do eventu z kolizją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mister1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 przezucilem raz do tego a pozniej do drugiego i itak nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 To do create przeciwnika GML zycie = 100; To do colision strzału GML other.zycie -= 34; if ( other.życie <= 0 ) { with ( other ) instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mister1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 zrobiłem tak i wyskoczył mi taki error ERROR in action number 1 of Collision Event with object object1 for object przeciwnik: Error in code at line 1: other.zycie -= 34; ^ at position 1: Unknown variable zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Mógłbyś pomyśleć i zamiast życie dać swoją zmienną czyli health ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mister1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 podmienilem te zmienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 No to trochę poprawiłem bo było raz ż a raz z. To powinno działać: GML (create) zycie = 100; GML (kolizja z graczem w pocisku) other.zycie -= 34; if ( other.zycie <= 0 ) { with (other) { instance_destroy(); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mister1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Dziekuje za pomoc. Już wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się