Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Siema :) 1. Czy się da zrobić coś takiego jak np. z GTA, że bez płyty gra się nie uruchomi? 2. Jeśli sie da to jak? 3. Jak zrobić licznik WSZYSTKICH dotychczasowych uruchomień gry (na każdym kompie)? Np. ktoś uruchamia grę i wtedy gra wysyła do mnie info o uruchomieniu, albo przy każdym uruchomieniu edytuje plik "uruchomienia.txt" i dodaje tam za każdym razem np. następną cyfrę 1. Na razie tyle pytań ;) Z góry dziękuję za odpowiedzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Cześć Smo! Co u Ciebie? 1. Bez DLLi dodatkowych się raczej nie da. 2. Jak się da to nie wiem jak. 3. Możesz zrobić by ci się łączyła gra z jakaś twoją stroną internetową i wysyłała tam informację. Pobaw się 39dll albo GMSock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 U mnie wszystko OK, jak Ci tak bardzo na tym zależy... 1-3 - szkoda, bo z DLL-li nic nie umiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 mozesz zrobic tak: przy wlaczeniu programu/gry sprawdz czy na plycie jest zapisany plik z kluczem dostepu(mozesz przy instalacji zapisac jaki adres miala stacja dyskow(np. E:/). Mozesz dla niepoznaki zapisac klucz w pliku .exe na plycie, oczywiscie bedzie to plik tekstowy tylko z takim rozszezeniem. Jesli plyta jest niewlozona gry nie odpalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Z kluczem dostępu... Hmmm.... A jak taki coś zrobić? A co do napędów, to też w jaki sposób? U mnie ta stacja może być E:, a u kolegi H:... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Tworzysz sobie plik.txt, i zapisujesz w nim sobie:fdhkashfasjkfhskjfhskajfhsjkdhfksjdhfkasjfhsjkahfaskjfhsjkfhaksjfhksjfhksd ajfhskajdfhw3ui4y875723taioutgadbf9385690qrygf3847r34rfhfg87343qdhye3478yrffwf. Potem: GML naped=get_string("Podaj literę stacji dysków","D") naped+="\\" if file_exists(naped+"\plik.txt") { show_message("Jest O.K.") ok=true } else game_end() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 gdzie to dać? Create? I czy muszę coś zmieniać w tym kodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Daj to przy tworzeniu gry, zmieniać nic nie musisz jeśli się nigdzie nie pomyliłem, sam ten kod kiedyś używałem do wrzucania programu do Autostartu, więc nie powinno ich być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Czyli rozumiem, że w Game Start. Tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Tak, albo w Creation Code w pierwszym roomie. P.S. Tylko jak ktoś poda ścieżkę, do której skopiował sobie plik .text to też się dostanie do gry. Może mi się uda jeszcze coś wymyślić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Cos chyba skopałes, bo nie działa ;D Na dysku D zrobiłem sobie ten plik, podałem dysk D (oczywiście po uruchomieniu), i wyłączyła się gra. Z kodu wnioskuję, że miało to się stać, jeśli nie byłoby pliku plik.txt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Sprawdź czy przypadkiem nie zrobiłeś pliku o nazwie plik.txt.txt. Bo notatnik dodaje rozszerzenie automatycznie i domyślnie znane rozszerzenia są w Windowsie ukrywane. I plik ten musi być bezpośrednio na D. W żadnych wewnętrznych folderach. EDIT: Poza tym: GML naped+=":\"; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Po tej korekcie kodu, którą podałeś, wszystko jest OK ;) Plik ma nazwę plik.txt, nie dodawałem następnego .txt, bo wiem, co się później dzieje (pokazała mi to FileZilla) :) E: Czy jest jakiś sposób na pytanie nr.3 bez DLL-li? Bo ja w ogóle ich nie kapuje, czarna magia ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Możesz jako zabezpieczenie dać warunek: GML if disk_free(naped)=0 and disk_size(naped)=700 or disk_size(naped)=4* 1024 + 700 E: Po uruchomieniu gry odczytujesz z pliku txt wartość zmiennej uruchomień, powiększasz ją o jeden i zapisujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Z zabezpieczeniem specjalnego problemu juz nie ma. Mi teraz chodzi o pytanie nr.3 :D E: ja z otwieranie, edytowaniem i zapisywaniem pliku z poziomu gry mam problem (czytaj mój topic : Edytor Tekstu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 To najlepiej zrobić .ini więc oto kod: GML ini_open("licz.ini") a=ini_read_real("licznik","licznik",0) a+=1 ini_write_real("licznik","licznik",a) ini_close() Jak poprzednio mogą być błędy, w nazwach funkcji, argumentach itp. ,bo piszę na sucho. E: Kilka razy poprawiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Game Start? E: tak, Game Start. Działa :) Dzieki ;) Jak jeszcze zrobić, żeby to się gdzieś podliczało (no ze wszystkich kompów) i wysyłało do mnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 W momencie kiedy przypisujesz ok=1. Żeby wysłać do ciebie to zrób takie coś: GML a=file_text_open_write("index.html") file_text_write_string(a,"<html> <body> <mailto=email></body></html>"itd.) file_text_close(a) E: I potem go odtwórz binarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Znów zgaduje gdzie to wpisać... yyy... nie wiem. A zresztą - trza trochę skomplikowac kod, zeby wysyłał się tylko, gdy w pliku "licz.ini" wartość wynosi np. 100. I czy plik "index.html" się wykona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Daj go w Step, po warunku, if a=100. Zamiast a, wpisz wartość z pliku ini. Znasz html? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Wystarczająco, by robić proste stronki. Interesuję sie tym od 26.11.2009 kiedy założyłem 1-szą stronę www. Ok? E: dopiero teraz zauważyłem edita w poście z kodem html... Pfff... Binarnie? wtg? (what's the grzyb?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Bo w tym <html> itd, musisz dać kod wysyłający do Ciebie formularz, nie chciało mi się pisać wszystkiego, ale chyba sobie poradzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Aaaa,,, Spoko-Maroko :D Dam radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Najgorsze w tym jest to, że gościu, który wysyła formularz ze swojego kompa musi mieć skonfigurowane konto pocztowe w programie typu Thunderbird. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Nie. Jest możliwość bez programu pocztowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 A jaką? Nie znam jej, przynajmniej też się czegoś nauczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 poradnik 1 poradnik 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Hmmm... Przejrzałem dokumentację, i znalazłem coś takiego : GML cd_present() czy to może zadziałać w kwestii zabezpieczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Tak, ale trzeba userowi dać możliwość podejrzenia jaka jest jego domyślna stacja dysków( jeśli ma ich więcej). Można to załatwić w ten sposób, iż jeśli gra jest w złym miejscu, wyskakuje pytanie:"Czy chcesz wysunąć domyślną stację dysków?", i jeśli wciśnie tak dajesz: cd_door_open() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się