Skocz do zawartości

przejscie do następnego roomu


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

witam zdałem sobię sprawe że nie jestem jesczze wystarczająco dobry aby tworzyc nie wiadomo jakie gry z reszta wszystkie moje produkcje o tym świadczą i postanowiłem uczyć się jezyka gml aby tworzyc że tak powiem bardziej zaawansowane produkcje ale wracając do tematu zaczołem tworzyć prostą gierkę ale nie wiem jak zorbic ze po zebraniou wszystkich obiektow z planszy p obj_kosc przechodiz sie do nastepnej planszy prosze o pomoc z pewnoscia jeszcze napisze w jakieis sprawie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walnij w step gracza:

GML
if instance_number(obj_kosc) == 0 { room_goto_next(); }

 

P.s. Najpierw sprawdza czy ilość "obj_kosc" jest równa 0, jeśli tak, przenosi do następnego rooma :)

 

EDIT: A tak wgl. FAQ nie gryzie :)

25. Chcę, aby po zniknięciu wszystkich monet z planszy nastąpiła jakaś akcja. Jak mam to zrobić?

gml:

if instance_number(obj_moneta) == 0

{

//akcja

}

Oczywiście w miejsce obj_moneta można również wpisać nazwę jakiegokolwiek innego obiektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...