dyzmek Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 witam zdałem sobię sprawe że nie jestem jesczze wystarczająco dobry aby tworzyc nie wiadomo jakie gry z reszta wszystkie moje produkcje o tym świadczą i postanowiłem uczyć się jezyka gml aby tworzyc że tak powiem bardziej zaawansowane produkcje ale wracając do tematu zaczołem tworzyć prostą gierkę ale nie wiem jak zorbic ze po zebraniou wszystkich obiektow z planszy p obj_kosc przechodiz sie do nastepnej planszy prosze o pomoc z pewnoscia jeszcze napisze w jakieis sprawie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Walnij w step gracza: GML if instance_number(obj_kosc) == 0 { room_goto_next(); } P.s. Najpierw sprawdza czy ilość "obj_kosc" jest równa 0, jeśli tak, przenosi do następnego rooma :) EDIT: A tak wgl. FAQ nie gryzie :) 25. Chcę, aby po zniknięciu wszystkich monet z planszy nastąpiła jakaś akcja. Jak mam to zrobić? gml: if instance_number(obj_moneta) == 0 { //akcja } Oczywiście w miejsce obj_moneta można również wpisać nazwę jakiegokolwiek innego obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 dziekuje dziala temat do zamkniecia :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się