siwy160 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Gdy daję w step obiektu: GML direction+=1; To wszystko działa, ale jak zrobię "Alarm 1" a w nim dam: GML direction+=1; i, w step: GML alarm[1]=10; to gra się zawiesza. Ktoś wie dlaczego tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Wiesza się gra czy nie odpala się alarm? BO to jest ogromna różnica. Z tego co ja widzę to twój alarm w stepie co chwilę ustawia się na 10 więc jakby mógł dojść do 0 i się odpalić skoro mu na to nie pozwalasz? GML if(alarm[1]==-1) alarm[1]=10; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy160 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Aaaa, rozumiem. Dzięki wielkie bo nie bardzo rozumiałem jak one działają. myślałem ze jak się da 10 to on sobie odliczy i dopiero będzie można przypisać nową wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Odlicza, ale jak co krok znów ustawiasz mu wartosc, to ją resetujesz ;) https://gmclan.org/index.php?czytajart=64 - polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się