MarioGreen Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 jak zrobić aby player zatrzymał się przed blokiem a nie przez niego przechodził? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Skorzystaj z funkcji place_free(), place_meeting() albo z collision_[coś tam](). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 ohh candy dzięki o to mi chodziło, czasem zapominam nawet o prostych rzeczach xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Temu blokowi ustawiasz solid (albo parent solid) a w kolizji z tym blokiem w postaci piszesz GML move_contact_solid(/*z ktorej strony uderzasz*/,0); hspeed = 0 // jesli uderzasz z boku vspeed = 0 // jesli uderzasz z gory</span></span> Tak mi się przynajmniej wydaje ;) E: Aww.. .znowu za późno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Dziękuję wam, już wszystko wiem.. ^^ eh... ;/ teraz go odrzuca w prawo... jeżeli dotknę blok. GML move_contact_solid(360,0); hspeed = 0 vspeed = 0 E: Przepraszam za doublepost... zapomniałem o tym @up ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 zmień 360 na 270, nie wiem czy co coś da, ale chyba tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nadal to samo ;/ E: Poradziłem sobie o to kod: GML if place_meeting(x,y,player) { hspeed = 0 vspeed = 0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Kąt 0* jest skierowany w prawo, 90* do góry, 180* w lewo a 270* w dół. Musisz wybrać, albo vspeed albo hspeed, inaczej postać będzie ciągle stała w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się