Skocz do zawartości

Crystal Defenders - mechanika gry.


pablo1517

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otóż rozchodzi się o mniej więcej klona gry

- Crystal Defenders R2

 

Wiele części ma praktycznie identyczny gameplay także posłużyłem się jedną z nowszych która posiadam na Wii.

Tak czy siak przejdźmy do pytania.

 

Grałem w tę grę wieeele razy i wciąż nie jestem w stanie zrozumieć, na jakiej zasadzie jednostki dobierają swój cel. Na początku myślałem, że atakują najbliższy aktualnie ale grajac zauwazylem ze to nie tak działa. Potem myślałem, że może według kolejności w jakiej wrogowie pojawiają się na mapie, okazało się, że tak też nie. Potem pomyślałem, może w kolejności w jakiej wchodzą w zasięg danej jednostki, jednakgrając dalej zauważyłem, że to wciąż nie ten system. Cholerka, doszedłem do tego, że nie umiem określić na jakiej zasadzie zostalo to zaprogramowane.

 

Będę niesamowicie wdzięczny, jeśli ktoś pomoże mi znaleźć odpowiedz, lub chociaż wskaże mi, gdzie mogę zadać pytanie tak by uzyskać odpowiedź.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał iż jest to jakiś sposób podziału ognia, każda wieżyczka wybiera sobie losowo (lub nie losowo tylko np. najbliższego, lub tego, który najdłużej/najkrócej był w jej zasięgu) przeciwnika w jakiś sposób oznaczając go, iż jest on już atakowany przez [x] wieżyczek - i wtedy każda następna wybiera tego w jej zasięgu, który ma tą wartość (ile wieżyczek go atakuje) najmniejszą.

 

Po filmiku mało można stwierdzić, ale tak _na oko_ to by miało sens, gdyby przez 2 wieżyczki przelatywało 8 mobów to każda wieżyczka będzie strzelać do 4 (innych niż ta druga), a gdy przez 8 wieżyczek przelecą 2 moby to w każdego moba będzie strzelać 8 wieżyczek itd, ogień zawsze rozłoży się równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up

Tyle o wiem. Jednak mnie kolejność interesuje.

Chiałbym dodać, że wieżyczki nie dzielą się targetami, łupią z reguły w 1 target jeśli jest on w ich zasięgu aż go ubiją/wyjdzie za zasięg. Miałem jeszcze takie wrażenie, że są w stanie określić, który potwór pierwszy dojdzie do końca planszy i na tej zasadzie dobierają sobie cel, tzn priorytet na tych, którzy potencjalnie uciekną im najszybciej za planszę.

Kurde ciężko o określić :/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...