Skocz do zawartości

U3D dziwne cienie


MAK

Rekomendowane odpowiedzi

84a8a677.jpg

 

Jak widać cienie wyglądają tragicznie a dodatkowo ich kierunek zmienia się wraz z ruchem kamery.

Testowałem różne modele i pytałem się na forum U3D i udało mi się ustalić że problem leży w modelu.

 

Z otrzymanej odpowiedzi niewiele jestem w stanie zrozumieć, mimo iż wiem co to jest point i vertex. Byłbym wdzięczny za dokładniejsze instrukcje, tudzież inne sugestie.

http://s9.zetaboards.com/Ultimate3D_commun...opic/7254104/1/

 

Sory jeśli wklejając link do innego forum naruszyłem regulamin ale nie mogę wklejać postów bez podania źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sobie z tym poradzić? Korzystam z blendera, remove doubles zwraca brak dubli.

 

Alwin testowałem "firmowy" format U3D oraz MD2, bez zmian. Jak zarzucałem pliki które były w pakiecie z silnikiem to było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Format tu nie ma nic do rzeczy.

Szukaj niedociągnięć w pobliżu stóp, prawego kolana ( chyba ) i lewej dłoni. Tak wskazuje ten cień. Skoro duplikatów już nie masz to w następnej kolejności mogą to być źle połączone ze sobą krawędzie. Do żadnej z krawędzi nie możesz przyczepić więcej niż 2 trójkąty to jest bardzo duże ograniczenie ale niestety takie u3d nakłada.

34792827.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...