MAK Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Jak widać cienie wyglądają tragicznie a dodatkowo ich kierunek zmienia się wraz z ruchem kamery. Testowałem różne modele i pytałem się na forum U3D i udało mi się ustalić że problem leży w modelu. Z otrzymanej odpowiedzi niewiele jestem w stanie zrozumieć, mimo iż wiem co to jest point i vertex. Byłbym wdzięczny za dokładniejsze instrukcje, tudzież inne sugestie. http://s9.zetaboards.com/Ultimate3D_commun...opic/7254104/1/ Sory jeśli wklejając link do innego forum naruszyłem regulamin ale nie mogę wklejać postów bez podania źródła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 3 punkty dzielą ten sam Vertex. Takie coś w ostatnim poście jest, a przynajmniej tak mi się wydaje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Ba tyle to ja wiem ale siatka jest czyściutka, UV dobrze zrobiony i w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 W jakim rozszerzeniu dodałes model? Może spróbuj innego. Dodaj do sceny też inne i zobacz czy cienie się pierdzielą tylko na tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Też miałem z tym problem w u3d. Modele nie mogą mieć żadnych duplikujących się vertexów. + to co powiedział Roki i dodatkowo coś było jeszcze z odwracaniem normalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 A jak sobie z tym poradzić? Korzystam z blendera, remove doubles zwraca brak dubli. Alwin testowałem "firmowy" format U3D oraz MD2, bez zmian. Jak zarzucałem pliki które były w pakiecie z silnikiem to było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Format tu nie ma nic do rzeczy. Szukaj niedociągnięć w pobliżu stóp, prawego kolana ( chyba ) i lewej dłoni. Tak wskazuje ten cień. Skoro duplikatów już nie masz to w następnej kolejności mogą to być źle połączone ze sobą krawędzie. Do żadnej z krawędzi nie możesz przyczepić więcej niż 2 trójkąty to jest bardzo duże ograniczenie ale niestety takie u3d nakłada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Dzięki, coś czuję że będę miał z tym sporo zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się