Brox Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Siema! Mam problem z dźwiękami, gdy robię w jakimś tam obiekcie sound_loop(s1) to powtarza mi tam jakiś dźwięk ale gdy zrobię w jakimś tam obiekcie sound_play(s2) to ten dźwięk 's1' mi się stopuje i nie gra ;d. Jak zrobić aby mogły być dwa dźwięki a nie tylko jeden? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 chcesz odtworzyć dwie empetrójki lub dwa midy naraz? to se ne da! dll. albo używaj wavów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Po prostu tak samo. :) Sound_loop znaczy puść dźwięk i go powtarzaj, a sound_play puść dźwięk i nie powtarzaj. Proste jak zakręt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Po prostu tak samo. :) Sound_loop znaczy puść dźwięk i go powtarzaj, a sound_play puść dźwięk i nie powtarzaj. Proste jak zakręt. jemu chodzi o to, że puszcza jeden, działa, ale gdy puszcza drugi - pierwszy się zatrzymuje. a on tego nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brox Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Obydwa dźwięki mają rozszerzenie wav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 A to sorry- nie zrozumiałem pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brox Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Ok już wiem jak to zrobić ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 To powiedz jak zrobiłeś, może komuś na forum się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brox Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Bo ja pisałem s1 = sound_add("bleble.wav",1,1), a wystarczyło napisać s1 = sound_add("bleble.wav",0,1) zamiast 1 to 0. ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Bo ja pisałem s1 = sound_add("bleble.wav",1,1), a wystarczyło napisać s1 = sound_add("bleble.wav",0,1) zamiast 1 to 0. ;d co można podciągnąć pod to: chcesz odtworzyć (...) dwa midy naraz? to se ne da! bo kind indicates the kind of sound (0=normal, 1=background, 2=3d, 3=mmplayer) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się