Skocz do zawartości

[RPG Maker XP] Septerra Core Dream About the Past


Neko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przedstawiam mój projekt, który jest kontynuacją komercyjnej gry RPG Septerra Core Legacy of the Creator.

LINK DO GRY: wersja 1.4 z usuniętymi wszystkimi bugami (gra nie wymaga zainstalowania programu rpg maker xp)

Septerra Core Dream About the Past

 

Oficjalna strona internetowa:

Oficjalna strona

 

FABUŁA:

W oryginalnej pierwszej części poznajemy świat Septerry składający się z 7 powłok, a każda zamieszkana przez ludzi i zwierzęta. Główny przeciwnik - Doskias - chce je połączyć, by poznać sekret mocy dawno ukrytej przez stwórcę. Cel zostaje przez niego osiągnięty, przy okazji zabijając wielu ludzi.

W mojej części gra zaczyna się 3 lata po fakcie. Osobnik, o imieniu Nergal (gdyby co, nie jestem fanem tego muzyka znanego wszystkim) , chce zemścić się za wszystkie krzywdy, które wyrządził Doskias. Zawiera pakt z demonem Draxxem, dostając moc i przy okazji obiecając mu zdobycie kamienia, dzięki któremu Draxx będzie wolny. Dzięki mocy, którą otrzymał od Draxxa, udaje mu się zdobyć niesamowicie silną broń, która powoduje wielki wybuch i ponowne oddzielenie wszystkich powłok. Skutkiem będzie niekontrolowany ruch powłok, co doprowadzi do ich zderzenia i okrycia ciemnością. Spowoduje to powstanie wielkiej armii nieumarłych. Musisz powstrzymać katastrofę. Co będzie dalej trzeba już się samemu przekonać.

Gra posiada 2 zakończenia. W pewnym momencie będziesz mieć wybór, i ty decydujesz, którą drogę wybierasz. Po etapie wyboru następują całkowicie inne zdarzenia, lokacje i wrogowie.

 

Grywalność:

Masz do wyboru 10 postaci. W 1 części było 9, w mojej Doskias przechodzi na dobrą stronę i walczy razem z tobą. System walki został urozmaicony o skrypt Real time battle i inne dodatki (styl Final Fantasy 7).

 

Grafika:

Grafika w 80% jest niestandardowa. Czemu tylko w 80%? Po prostu jak czegoś brakowało, to niestety musiałem użyć standardu.

 

Muzyka: