Neko Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam Przedstawiam mój projekt, który jest kontynuacją komercyjnej gry RPG Septerra Core Legacy of the Creator. LINK DO GRY: wersja 1.4 z usuniętymi wszystkimi bugami (gra nie wymaga zainstalowania programu rpg maker xp) Septerra Core Dream About the Past Oficjalna strona internetowa: Oficjalna strona FABUŁA: W oryginalnej pierwszej części poznajemy świat Septerry składający się z 7 powłok, a każda zamieszkana przez ludzi i zwierzęta. Główny przeciwnik - Doskias - chce je połączyć, by poznać sekret mocy dawno ukrytej przez stwórcę. Cel zostaje przez niego osiągnięty, przy okazji zabijając wielu ludzi. W mojej części gra zaczyna się 3 lata po fakcie. Osobnik, o imieniu Nergal (gdyby co, nie jestem fanem tego muzyka znanego wszystkim) , chce zemścić się za wszystkie krzywdy, które wyrządził Doskias. Zawiera pakt z demonem Draxxem, dostając moc i przy okazji obiecając mu zdobycie kamienia, dzięki któremu Draxx będzie wolny. Dzięki mocy, którą otrzymał od Draxxa, udaje mu się zdobyć niesamowicie silną broń, która powoduje wielki wybuch i ponowne oddzielenie wszystkich powłok. Skutkiem będzie niekontrolowany ruch powłok, co doprowadzi do ich zderzenia i okrycia ciemnością. Spowoduje to powstanie wielkiej armii nieumarłych. Musisz powstrzymać katastrofę. Co będzie dalej trzeba już się samemu przekonać. Gra posiada 2 zakończenia. W pewnym momencie będziesz mieć wybór, i ty decydujesz, którą drogę wybierasz. Po etapie wyboru następują całkowicie inne zdarzenia, lokacje i wrogowie. Grywalność: Masz do wyboru 10 postaci. W 1 części było 9, w mojej Doskias przechodzi na dobrą stronę i walczy razem z tobą. System walki został urozmaicony o skrypt Real time battle i inne dodatki (styl Final Fantasy 7). Grafika: Grafika w 80% jest niestandardowa. Czemu tylko w 80%? Po prostu jak czegoś brakowało, to niestety musiałem użyć standardu. Muzyka: 100% niestandardowa. Oryginalne utwory i dźwięk z oryginału gry + parę innych utworów. Wymagania: Niestety gra posiada większe wymagania systemowe niż sam rpg maker xp. Zalecane minimum to: - 1.5 GHz - 512 MB RAM - 220 MB wolnych na dysku Oczywiście mając niższe parametry gra pójdzie, ale będzie się strasznie zacinać. By gra chodziła 100% płynnie należy mieć: - 2 GHz - 800 MB RAM - 220 MB wolnych na dysku Żeby nie pojawiły się komentarze typu "zapewne 95% twojej gry to muzyka, dlatego tyle zajmuje", poniżej rozpisałem ile zajmują poszczególne foldery: - grafika 89 MB - audio 121 MB (58 MB muzyka, 63 MB dźwięki) - dane 10 MB Przyciski dodatkowe: W trakcie gry należy używać dodatkowe przyciski: - Z - włącza okno zmiany drużyny - A - włącza mapę - S - wyłącza mapę - Q - miejsce na wpisanie kodu - F12 - pauza Kod: W grze jest jeden kod. Na powłoce trzeciej jest do niego podpowiedź. Dodam, że użyte są tylko drukowane litery bez spacji. By odgadnąć kod, wystarczy podstawowa znajomość angielskiego. Podziękowania: W creditsach umieściłem podziękowania, ale chcę raz jeszcze na forum podziękować dwóm osobom, które zrobiły dla mnie bardzo dużo. Są to Żbix (stworzył dużą ilość charsetów) i Sabikku (stworzył i pomógł przy skryptach). Skrypty - Wzrost obrony wraz ze zdobytym levelem - Caterpillar - Paski życia i źródła - Nowe menu - Battle ikony - Pauza - Easy party switcher - Zmienianie rozmiaru charsetów - Real time active battle i parę zmian w już istniejących skryptach. Jeżeli plik będzie już nieaktywny proszę dać znać. Jednak będę co pewien czas sprawdzać możliwość ściągnięcia gry i będę ją uploadował w razie potrzeby. 5 Screenów: http://img89.imageshack.us/gal.php?g=mapawiata.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Nawet nieźle, lecz opis jest pewnie dłuższy od fabuły gry. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam Projekt znam z gospody (używam tam innego nicku niż tutaj), czyli miałem dostęp do tej gry trochę wcześniej, jako, że od jakiegoś czasu tam nie wchodziłem to możliwe, że ktoś już napisał o tym, grę uważam za jedną z lepszych w RMXP, ale możliwe, że to z powodu Septerry, której oryginalna część miała niestety poza wieloma zaletami pewną sporą wadę, a mianowicie częstotliwość walk (których było tak wiele, że po 1/4 gry zwykle włączałem kod i walczyłem jedynie z bossami), w twojej wersji jest ich dużo łatwiej ominąć, nawet zbyt łatwo i czasami jak dochodzi się do bossów, drużyna nie jest wystarczająco rozwinięta by sobie z nimi poradzić. (Domyślam się, że użyłeś "Dotknięcie bohatera" jako aktywację zdarzenia walki, co czasami prowadzi do trochę głupich sytuacji, jak np. na jakimś wąskim moście bohater przetnie drogę przeciwnikowi i się zatrzyma to ten go nie zaatakuje tylko będzie stał przed nim aż jego ścieżka każe mu zawrócić, co powoduje, że w teorii, można ominąć wszystkich pomniejszych przeciwników co skutkuje właśnie nierozwinięciem odpowiednio drużyny. Co do tajnego kodu, to nie powiedziałbym, że jest tajny gdyż jest podany niemal łopatologicznie i większy kłopot miałem, z domyśleniem się gdzie go wpisać (kiedy pobrałem grę nie było jeszcze chyba napisane w poście gdzie go wpisać. Przyznaję, że jeszcze nie przeszedłem gry, gdyż w tym miesiącu byłem bardziej zajęty nauką i maturami. Tyle co przeszedłem mogę stwierdzić, że fabuła jest ciekawa, lecz czasami (nie pamiętam konkretnych przykładów) wydawała się mi lekko naciągana lub niezgodna z zasadami uniwersum. Została jeszcze kwestia mapingu (czy jak to się tam pisze), mapy w większości odwzorowują podobny układ jak w pierwotnej wersji, przez co osoby znające Septerrę mają ułatwienie w znajdywaniu lokacji, lecz nie zawsze, choćby świątynia A. na drugiej powłoce, kiedy na samym początku szukałem przejścia do niej w północnej części mapy, lecz np. Oaza jest już dobrze odwzorowana. Podoba się mi też, że wprowadziłeś, że czasami działania osób z tła zależą od członków drużyny. Nie podoba się mi, że niektórym ludziom, nie dałeś żadnej akcji, przez co wyglądają jak posągi, (np. większość osób w Kapitolu i na Targu, nie ma przypisanego choćby najmniejszego dialogu, co powoduje trochę mieszane odczucia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Widzę minimalną inspirację FF Crisis Core . Dla mnie jako wielkiego fana serii FF oczywiście działa to na plus : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neko Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Nie podoba się mi, że niektórym ludziom, nie dałeś żadnej akcji, przez co wyglądają jak posągi, (np. większość osób w Kapitolu i na Targu, nie ma przypisanego choćby najmniejszego dialogu, co powoduje trochę mieszane odczucia. W najnowszej wersji 1.3 zostalo to poprawione. Zostało jeszcze wprowadzonych parę niewielkich zmian. A ja czekam na twoją końcową opinię :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się