Rafik01 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam Ostatnio mam problem. Otóż muszę zainstalować Linuxa na dość starym komputerze bez DVD-ROMU. Niestety jak wypalam obraz płyty z Linuxem to nie wystarcza mi miejsca na zwykłej płycie CD. Prosiłbym o jakieś inne rozwiązania. Nie znam się zbytnio na systemach operacyjnych. Pozdrawiam Rafik01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Wypal na dyskietce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik01 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 690MB? Edit: Na dodatek na tym kompie moim własnym nie posiadam Stacji Dyskietek ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Wypal na dyskietce 690MB? Edit: Na dodatek na tym kompie moim własnym nie posiadam Stacji Dyskietek ;) To była ironia. EDIT Jak masz wtyk USB to przegraj na pendrive i będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik01 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 To chociaż jest. Próbowałem. Gdy inicjuje to jako Dysk wirtualny to podczas instalacji każe zrestartować komputer, aby przejść do instalatora. Jednak wtedy automatycznie wyłącza się dysk wirtualny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...